خلاصه کتاب باستان‌ شناسی و هنر اشکانی دکتر یعقوب محمدی فر

خلاصه کتاب باستان‌ شناسی و هنر اشکانی دکتر یعقوب محمدی فر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
16mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

خلاصه کتاب باستان‌ شناسی و هنر اشکانی دکتر یعقوب محمدی فر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب باستان‌ شناسی و هنر اشکانی دکتر یعقوب محمدی فر مقطع کارشناسی ارشد با فرمت پی دی اف بصورت دستنویس در ۴۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین، می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاهی مختصر بر کتاب باستان‌ شناسی و هنر اشکانی دکتر یعقوب محمدی فر

این کتاب برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی گرایشهای دوران تاریخی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع کمک درسی «باستان‌شناسی و هنر اشکانی» به ارزش ۲ واحد تدوین شده است.
مقدمه
فصل اول: کلیات تاریخی و جغرافیایی
فصل دوم: دین و تدفین
فصل سوم: خط و زبان
فصل چهارم: محوطه‌ها، بناها و شهرها
فصل پنجم: هنرها
فصل ششم: سفال اشکانی

تا چند دهه اخیر، دوران اشکانی از دیدگاه بسیاری از محققان، باستان شناسان و مورخان دوران تاریک تاریخ ایران بود و از دیدگاهی کاملاً یونانی مآبانانه به موضوع مطالعات این دوران نگریسته می شد. به کمک پژوهش های گسترده ای که به همت محققان به انجام رسید، بسیاری از این دیدگاه ها تا حدود زیادی تغییر یافته و دیدگاه های جدیدی در این عرصه پدید آمده است.

آنچه پیش روی خوانندگان عزیز و دانشجویان باستان شناسی قرار می گیرد، آشنایی اجمالی با مباحث کلی باستان شناسی اشکانی است که با کسب اجازه از محضر پیشکسوتان این عرصه تدوین شده است.

بدون شک مطالعه هر یک از مقولات پژوهشی در عرصه باستان شناسی و هنر اشکانی نیازمند کار پژوهشی عمیق است و نگارنده نیز با اذعان به این موضوع و با هدف آشنا کردن دانشجویان باستان شناسی و دیگر رشته های مرتبط با مفاهیم کلی باستان شناسی اشکانی گام در این راه نهاده است.دیدگاه حاکم بر این کتاب آشنایی با بحث های عمومی مرتبط با موضوع است و چه بسا بسیاری از دیدگاه های طرح شده نیازمند رویکردهای جدید پژوهشی باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.