خلاصه کتاب مغز در عشق و شهوت pdf

خلاصه کتاب مغز در عشق و شهوت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب مغز در عشق و شهوت با فرمت pdf در ۲۸ صفحه می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دانلود خلاصه کتاب مغز در عشق و شهوت:

مسلما از ابتدای پیدایش انسان ، عشق در زندگی وی تاثیری بسزا داشته است . این احساس نشان از تعلق خاطر فردی به فرد دیگر دارد و در عمل شاید بتوان از آن به عنوان تداوم دهنده ی اصلی روابط انسانی و عامل اصلی بقای جوامع بشری نام برد زیرا از یک سو به شکل عشق والدین سبب حمایت آنان از فرزندان شان در دوران رشد و نمو می شود و از سوی دیگر به شکل عشق جنسی عامل تولید مثل و ضامن اصلی بقای نسل است . شدت این احساس و اهمیت آن در زندگی بشری به قدری است که تاثیرات عمیق آن را در تمامی رشته های هنری و محصولات فرهنگی بشری که خود آن ها نشان دهنده ی فعالیت پیچیده ی مغزی هستند ، می توان یافت .

کتاب مغز در عشق و شهوت که با ترجمه زیبای مهران قسمتی‌زاده انجام گرفته است.به دست جان مکمنامی نوشته شده است.و با جلد شومیز منتشر شده است. روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی مشهور و کوشا در دوره ی نوروساینس اول در سال دو هزار و پنج نگاشته شده و هم اکنون در سال دو هزار و یازده بازنگری گشته است و در آن به تحقیقات ارتباط عشق و مغز در مطالب علمی پرداخته شده است. میزان این حس و ارزش آن در زندگی انسانها به‌ اندازه ای است که تاثیر بسیار زیاد و عمیق آن را در همه ی رشته‌های هنری و محصولات فرهنگی انسانی که خود آن‌ها نمایان کرده است فعالیت پیچیده‌ی فکری می باشد می شود پیدا کرد. مسلماً از اول به وجود آمدن انسان عشق در زندگی او تاثیرات زیادی داشته است

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.