دانلود تست حقوق مدنی دکتر قربانی با پاسخنامه تشریحی

دانلود تست حقوق مدنی دکتر قربانی با پاسخنامه تشریحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
32mb
نویسنده
دسته بندی
25,000 تومان 15,000 تومان٪40 تخفیف

دانلود تست حقوق مدنی دکتر قربانی با پاسخنامه تشریحی

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه تست حقوق مدنی ۲ دکتر قربانی با پاسخنامه تشریحی می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل حاضر جامع‌ترین تست درس حقوق مدنی و منبعی بسیار غنی، کامل و طبقه بندی شده برای طیف وسیعی از سوالات حقوق مدنی بوده و برای هر آزمون حقوقی قابل استفاده و مفید است.

دانلود تست حقوق مدنی دکتر قربانی با پاسخنامه تشریحی مناسب برای:

دکتری حقوق خصوصی دانشگاه های دولتی و آزاد

کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه های دولتی و آزاد

اخذ پروانه کارآموزی وکالت دادگستری

استخدام قضات

در این فایل تمامی سوالات پرسش‌های چهارگزینه‌ای سنوات قبل آزمون‌های حقوقی اعم از آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارشناسی ارشد و دکتری آورده شده است. پاسخ سوالات پس از هر پرسش با دقت نظر تمام و به‌طور مشروح و تفصیلی بیان گردیده؛ به‌طوری که داوطلب با مطالعه توضیحات پاسخنامه نه تنها با دلایل درستی گزینه مورد نظر آشنا می‌شود، بلکه دلیل نادرست بودن سایر گزینه‌ها هم برای او تشریح شده‌اند. همچنین نحوه پاسخ‌گویی به سوالات به نحوی است که، خواننده به تمام نکات و فروضات آن مسئله نیز اشراف و احاطه کامل پیدا می‌نماید.

این نوشته حاوی پاسخ تشریحی به پرسشهای طرح شده برای درس حقوق مدنی در آزمونهای رسمی کشور است، تقریبا پرسشهای طرح شده در همه ی آزمونهای اصلی؛ یعنی آزمون ورودبه دوره ی کارآموزی وکالت، قضاوت، مشاوران حقوقی قوه ی قضاییه، سردفتری دفترخانه های اسناد رسمی و آزمون ورود به دوره کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های حقوق خصوصی،حقوق خانواده و حقوق نفت و گاز دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در این پی دی اف مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ تشریحی آن ها ارائه شده است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.