دانلود جزوه واژه شناسی و اصطلاحات ثبتی ویرایش جدید

دانلود جزوه واژه شناسی و اصطلاحات ثبتی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود جزوه واژه شناسی و اصطلاحات ثبتی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۳۳ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه واژه شناسی و اصطلاحات ثبتی ویرایش جدید:

فصل اول:

کلیات، مبانی و مفاهیم حقوق ثبت

فصل دوم:

تعریف اصطلاحات خاص، واحدهای شمارش و مقیاسی و اصطلاحات نقشه برداری

فصل سوم:

مسائل مربوط به حوزه املاک

ثبت و اصطلاحات ثبتی ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد و از اهمیت فوق العاده برخوردار است که حتی ملل قدیم نیز به نقش و اهمیت آن کام ا لا آگاه بوده اند که برای مثال می توان به نقشه اراضی شهر دونکی در کشور کلده که مربوط به ۴ هزار سال قبل از میلاد می باشد اشاره نمود.
وسعت و دامنه ثبت، امروزه به مراتب بیشتر از زمان قدیم است. علاوه بر ثبت املاک و اسناد، ثبت شرکتهای تجاری و غیرتجاری، ثبت اختراعات و علایم، ثبت ازدواج و طلاق، هریک به نوبه خود دارای رونق و اهمیت خاصی است.

قدمت و اهمیت ثبت از یک طرف و وسعت و کثرت لغات و اصطلاحات مسائل ثبتی که مسلم ا در دوره های مختلف تاریخی و در اثر گسترش شهرها و افزایش احتیاجات بشری و بر اساس بعضی ضرورتها و وضعیت خاص جغرافیایی و سلیقه و نگرش مردم یک منطقه و حتی نیازهای قومی و قبیله ای به وجود آمده و بین مردم رایج گشته و از این طریق به اسناد و مدارک راه پیدا کرده و لزوم ا در عقود و قراردادهای منعقده بین اشخاص نیز مورد ملاک و عمل قرار گرفته، در حال حاضر جای خود را در قوانین و مقررات باز کرده و در واقع حکم کلید اسناد را پیدا کرده است که بدون درک مفهوم و معنای عمیق بیشتر این اصطلاحات، به سختی می توان اسنادی را که به این صورت تنظیم شده، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.