پاورپوینت کاربرد نظریه اتوپایسیس در مدیریت

پاورپوینت کاربرد نظریه اتوپایسیس در مدیریت
نوع فایل
ppt
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع: کاربرد نظریه اتوپایسیس در مدیریت ویرایش سال ۱۴۰۰ با فرمت PPT در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

چکیده

هدف این مقاله معرفی نظریه اتوپایسیس و بررسی مزایای قرض گرفتن آن در حوزهمدیریت است تا از این طریق به پژوهشگران مدیریت در تعیین میزان قابلیت این نظریه در معرفی روششناسی جدید، ارائه نظریات جدید یا آشکار کردن نقاط کور مطالعات گذشته مدیریت و به علاوه بررسی قابلیت استفاده از این نظریه در پژوهش های عملی و کاربردی مدیریت کمک کند. در این مقاله، با رویکرد مرور ادبیات تم محور کرسول ، اطلاعات موجود درادبیات پژوهشی استخراج و تحلیل شده است.

در پژوهش حاضر، ۷۴ مقاله مرتبط از پایگاههای معتبر علمی بر اساس معیار مشخصی انتخاب شدند و تم های اصلی آنها استخراج و دسته بندی شد. به علاوه این مقالات از نظر تجربی و مفهومی نیز دسته بندی شده اند. نتایج بررسی حاکی از این است که استفاده عملی و کاربردی در پژوهش های گذشته مدیریت از این نظریه بسیار محدود بوده، اما این نظریه در ارائه روششناسی جدید، کمک به دیدن نقاط کور پژوهش های گذشته و ارائه دیدگاه های نظری جدید در مدیریت، قابلیت زیادی دارد.

مقدمه

پژوهش های مدیریت در حد وسیعی از مفاهیم و نظریات رشته های دیگر مانند علوم طبیعی، روان شناسی و علوم اجتماعی استفاده میکنند. برای قرض گرفتن مفاهیم و نظریات از رشته های دیگر، دلایل مختلفی وجود دارد. دلیل نخست این است که پژوهش های سازمانی اغلب تحت عنوان کاربردی انجام می شوند و تمرکز پژوهش های کاربردی بر بهبود فعالیت های واقعی در سازمان است که تلاش جمعی برای استفاده از مفاهیم رشته های مختلف را افزایش میدهد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.