دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود خلاصه و پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده نوشته ماکس ساترلند با ترجمه سینا قربانلو می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
درباره کتاب:
کتاب “روانشناسی تبلیغات تجاری” حاصل سالها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و راز تأثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف میکند. کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه میکنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکت های تبلیغاتی، همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است.
بخشی از متن پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری ماکس ساترلند:
تبلیغ زیر آستانه حسی:بزرگترین افسانه دوران
تبلیغ زیر آستانه حسی به چه معناست
پیامی است که به گونه ای فرستاده میشود که گیرنده از دریافت آن هشیارانه آگاه نمیشود.
این مسئله به عمق پردازش ذهنی ما برمیگردد و به جای اصطلاح زیر آستانه حسی از عبارت پردازش سطحی استفاده میکنیم.
به عبارت دیگر نمادها به قدری ضعیف و کوتاهند که به روشنی قابل تشخیص نیستند که با تکرار تقویت میشوند.
داستان پایان ناپذیر
از تبلیغان زیر آستانه حسی یک نوع ترس وجود داشت زیرا فرد از آنچه که روی می داد مطلع نمیشد این عمل موجب ترسی شد که بلافاصله قانون گذاران برای ممنوع کردن تبلیغ زیر آستانه حسی دست به کار شدند.
اگر تبلیغ زیر آستانه حسی به واقع چنین تاثیری بر رفتار ما بی آنکه مطلع شویم داشت پس ما نیاز به مراقبت داشتیم.
چرا افسانه زیر آستانه حسی آنقدر سر زبان ها افتاد
قانون گذاران شتاب بیش از حدی برای ممنوع کردن آن از خود نشان دادند.
این نوع تبلیغ را یک نوع تهدید برای خود قلمداد میکردند.
مردم معتقد بودند قدرت تبلیغ در تاثیر گذاری ما بسیار بیش تر از آن چیزی است که واقعا عمل میشود.
منطق و بی منطقی تبلیغ زیر آستانه حسی
زیر آستانه حسی یعنی پایین تر از آستانه.این سطح نقطه ثابتی میباشد که در پایین تر از آن آگاهی امتداد ندارد و لیمن نام دیگر آستانه میباشد.
این نوع تبلیغ باید درست در جایی زیر آستانه آگاهی قرار داشته باشد.اگر بیش از اندازه از آستانه پایین تر باشد نمیتواند عمل کند و باید به اندازه کافی طولانی باشد تا مخاطبان بتوانند پیام را ثبت کنند ولی آنقدر طولانی نباشد که افراد از آن آگاهی یابند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.