دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت اصول نگارش و تدوین رزومه حرفه ای می باشد که با فرمت ppt در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن پاورپوینت اصول نگارش و تدوین رزومه حرفه ای :
آیا می دانید:
بر اساس آمار بدست آمده در قبال آگهی استخدام در صفحه ۲ روزنامه همشهری بیش از ۵۰۰۰ رزومه به شرکت مذکور ارسال می گردد؟
فکر می کنید رزومه شما چقدر شانس موفقیت در بین ۵۰۰۰ رزومه را خواهد داشت؟
رزو مه در اصل یک کلمه فرانسوی است (résumé) و در فارسی هم به همین اسم شناخته می شود.
رزو مه یک خلاصه ی دو یا سه صفحه ای از مهارتها، دستاوردها، تجارب کاری و تحصیلات ما است که هدف آن جلب نظر مصاحبه کننده ، کارفرمای آینده و یا معرفی توانمندیهای فردی است.
اهمیت رزومه در کسب موفقیت ؟
رزومه هویت، ارزش، قابلیت و سابقه مهارت ماست. در حقیقت بازتابی از ویژگی ها و شخصیت ما در برگه های رزومه نهفته است. اینکه چه طور خود را توصیف خواهیم کرد و چگونه از اجرای ماموریت های محوله برخواهیم آمد، نشان دهنده ماهیت و ذات ماست.
انواع رزومه
۱-۴- رزومه دانشگاهی و تحصیلی:
برای ارتقای سطح دانش و اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر استفاده می شود. قالب این گونه رزومه ها معمولا ساده است و بیشتر توضیحی درباره مقاطع تحصیلی، محل فارغ التحصیلی، مهارت ها و عناوین مختلف در آزمون ها،المپیادها و موفقیت های کسب شده در سطح منطقه، استان، کشور و در نهایت مهم ترین و ارزشمندترین سطح علمی و بین المللی است.
۲-۴- رزومه کاری:
رزومه های کاری، یکی از پرطرفدارترین رزو مه هایی است که اغلب به کارفرمایان، کارآفرینان و مدیران ارائه می شود.
۳-۴- رزومه مدیریتی:
اگر بخواهیم کمی حرفه ای تر و جدی تر به تفکیک رزومه ها بپردازیم، باید به رزو مه مدیران، اساتید و متخصصان نیز اشاره کنیم. سوابق و پست های اجرایی در این گونه رزو مه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.