چهل نکته در نصب اسپلیت کولرها با فرمت پاورپوینت

چهل نکته در نصب اسپلیت کولرها با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت چهل نکته در نصب اسپلیت کولرها در ۴۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت چهل نکته در نصب اسپلیت کولرها،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۱۹

مراقب باشید که آب وارد لوله های مبرد نشود.

ورود آب به سیستم و لوله های مبرد، لوله موئین را مسدود نموده و یا به کمپرسور صدمه می زند. در مواقعی مه سر لوله ها باز است، مراقب باشید آب داخل آنها نرود و همچنین در روزهای بارانی، زیر قطرات باران، لوله کشی ننمائید، چرا که ممکن است آب باران و رطوبت ، وارد لوله ها شود.

محتوای اسلاید ۲۸

به سایز لوله های مبرد توجه کنید.

در صورت اشتباه بودن سایز لوله ها عملکرد صحیح و عمر طولانی را نمی توان انتظار داشت. اگر لوله گاز مبرد، بزرگتر از حد استاندارد باشد، جریان مبرد در هنگام کار بسیار آهسته خواهد بود و برگشت روغن ، کمپرسور را با مشکل مواجه خواهد کرد. اگر لوله گاز مبرد کوچکتر از حد استاندارد باشد، سیستم دچار افزایش افت فشار و کاهش ظرفیت شده و نهایتا انتظار خوبی از آن نمی توان داشت.انتخاب سایز مناسب لوله، جنس مرغوب، ضخامت توصیه شده، کمترین طول عایق و کابل مناسب اصول اولیه نصب دستگاه تهویه مطبوع می باشد.

محتوای اسلاید ۳۷

به اتصال کابل های ارتباطی دقت نمایید.

مراقب باشید، سیم های کنترل دو یونیت مختلف را به اشتباه به یکدیگر متصل نکنید. در صورت اتصال اشتباه یونیت داخلی و بیرونی، عملکردهای دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا زمانی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد. حتی ممکن است بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در اینصورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید