آزمونهای فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی pdf

آزمونهای فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
451kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ، فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست خلاصه کتاب آزمون های فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی شامل سه فصل در ۱۰ صفحه می باشد و با فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

فصل اول :

مفهوم فرافکنی : در قرون اخیر واژه فرافکنی از نظر معنا و حوزه های کاربرد تحولاتی یافته است: »

در علومی نظیر فیزیک، ریاضی و مرایا

الف- پیش از پیدایش روانکاوی به صورت سازوکار جابجایی، سازوکار طرد و انعکاس ساده

ب- با پیدایش روانکاوی » بررسی وجوه مختلف محتواهای فرافکنی، کاربرد شیوه های مختلف فرافکنی

ج- سالهای ۱۳۹۰

بررسی فرافکنی از لحاظ تجربی

: الف- تحقیق سانفورد در موضوع محرومیت از غذا) ۰۳۹۱ 🙁 افرادی که گرسنگی را تحمل کرده بودند، به نسبت طول گرسنگی شان محرک های مختلف را بیشتر به صورت غذایی ادراک می کرده اند.

ب- تحقیق لووین، شین و مورفی) ۰۳۹۹ 🙁 اولا ادراک پدیده های غذایی به طول مدت گرسنگی و شدت آن بستگی دارد. ثانیا پدیده های رنگین زودتر از پدیده های سیاه و سفید به صورت مواد غذایی ادراک می شوند.

ج- تحقیق برونر و گودمن) ۰۳۹۱ 🙁 آزمودنی ها اشیاء مشابه را که گرانقیمت تر و نفیس تر معرفی می شوند، بزرگتر ادراک می کنند تا اشیایی را که کم ارزش تر معرفی می شوند.

فرافکنی از نظر توماس :

الف- فرافکنی بهنجارف:رد احساسات و مقاصدی را به جهان نسبت می دهد که از آن خود اوست و در گفتار یا افکار خود قبول دارد که از آن خود اوست.

ب- فرافکنی مرض : یفرد به دیگران یا جهان خارج احساسات یا مقاصدی را نسبت می دهد که از ان خود اوست، ولی انکار می کند که آن ها را داراست….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.