آزمون ریون کودکان بهمراه کلید و تصاویر

آزمون ریون کودکان بهمراه کلید و تصاویر
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

آزمون ریون کودکان بهمراه کلید و تصاویر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل آزمون ریون کودکان در ۲۲ صفحه می باشد که با فرمت word با کیفیت عالی قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

آزمون تست هوش ریون ویژه سن ۵ تا ۹ سال تست هوش تصویری (IQ) ریون از معتبر ترین آزمون های سنجش نمره بهره هوشی است. این آزمون شامل تصاویر ماتریسی یا یک سری تصاویر انتزاعی که یک توالی منطقی را به وجود می آورد وبا درجه دشواری فزاینده ای چیده شده اند، ضریب هوشی افراد را به خوبی به چالش می کشد. این آزمون شامل ۳۶ سوال است که کودکان رده سنی ۵-۹ سال باید به آن پاسخ دهند. بعد از اتمام آزمون کارنامه ای برای آنان ساخته می شود که یک نمونه از آن به آدرس ایمیل کاربر ارسال می شود و یک نسخه از آن در سایت و در قسمت بالای سایت در تب پشتیبانی و سپس پیگیری آزمون ها وجود دارد. با توجه به تعداد سوال درست پاسخ داده شده و سن دقیق کودک از جدول زیر ضریب هوشی کودک بدست می آید.

آزمون ریون کودکان بهمراه کلید و تصاویر

  • دارای ۳۶ گویه می باشد
  • دارای روش اجرا می باشد
  • دارای شیوه نمره گذاری
  • دارای جدول نرم ایرانی شده می باشد

این آزمون در مجموع ۳۶ تصویر دارد که در مورد کودکان ۵ تا ۹ سال سن قابل اجرا است. در هنگام اجرا اولین تصویر را به کودک نشان دهید، و بگویید: به این تصویر خوب نگاه کنید، قسمتی از آن برید شده است، هریک از تصاویر پایینی شکل قسمت بریده شده بالا را دارد و می تواند در آنجا قرار گرفته و قسمت بریدگی را پرکند. براین اساس، آزمودنی ابتدا تصویر بالایی را خوب نگاه کند و سپس از بین ۶ تصویر پایین، تصویر مورد نظر را پیدا کند و… آزماینده بیش از آنچه دستورالعمل را خوب توضیح داد، حق ندارد به آزمودنی در تکمیل تصاویر کمک کند. کلا زمان لازم برای اجرای ریون کودکان ۳۰ دقیقه است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.