بانک تست آمار و روش تحقیق ارشد و دکتری روانشناسی 

بانک تست آمار و روش تحقیق ارشد و دکتری روانشناسی 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 14,000 تومان٪30 تخفیف

بانک تست آمار و روش تحقیق کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی 

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین مجموعه تست آمار و روش تحقیق‌ با پاسخ تشریحی ویژه کنکور ارشد و دکتری روانشناسی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۸۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بانک تست آمار و روش تحقیق ارشد و دکتری روانشناسی

بانک تست آمار و روش تحقیق یکی از بهترین منابع کارشناسی ارشد و دکتری رشته روانشناسی و علوم تربیتی است و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری می توانند از این کتاب استفاده نمایند.

تست زدن در راستای ارزیابی داشته ها و آموخته ها، همواره یکی از عناصر اساسی در فرایند آماده سازی برای کنکور بوده است که در رشته ای چون روانشناسی که با مباحث حجیم و شبیه به هم مواجه هستیم، این نیاز بیش از هر زمان احساس میشود. تست زدن پس از  مطالعه هر فصل در درسی مانند آمار و روش تحقیق، به افزایش تسلط  و درک مفاهیم کمک بسزایی می کند.

آمار و روش تحقیق یکی از دروس تأثیرگذار برای کسب موفقیت در مقاطع ارشد و دکتری بسیاری از رشته ها از جمله روان شناسی و علوم تربیتی است. این درس دارای سرفصل هایی مشترک در تمامی گرایش های روان شناسی و علوم تربیتی بوده و در چند سال اخیر، سطح سؤالات کنکورهای ارشد و دکتری نیز یکسان و سؤالات از مباحثی مشترک طراحی شده است.

آشنایی با روش های مختلف آماری و انواع روش های تحقیق، تنها به مرحل آمادگی کنکور محدود نشده، بلکه دانشجویان عزیز در دروس دانشگاهی در مقاطع مختلف، پایان نامه ارشد، آزمون جامع دکتری و همچنین در رساله دکتری، نیاز به تسلط بر آمار و تکنیک های تحقیق خواهند داشت. اما غالباً به دلایل مختلفی مانند ضعف پایه ریاضی، بیان نامفهوم کتاب ها، عدم تسلط کافی برخی از اساتید و … یادگیری کامل، مفهومی و کاربردی این در به مشکلی بزرگ برای اغلب دانشجویان علوم انسانی تبدیل شده است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.