بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان در رابطه بین مدیریت استعداد و تعهد کارکنان

بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان در رابطه بین مدیریت استعداد و تعهد کارکنان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان در رابطه بین مدیریت استعداد و تعهد کارکنان پالایشگاه گاز ایلام می باشد که در قالب ppt در ۲۲ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

هدف اصلی این تحقیق تبیین تاثیر مدیریت استعداد بر تعهد کارکنان در شرکت پالایش گاز ایلام بود.نتایج در این تحقیق نشان داد که مدیریت استعداد از طریق رضایت شغلی با مولفه های آن شامل وضعیت شغل ، رفتار مسئولین ،همکاران ،ارتقاء شغلی ، حقوق و محل کار بر تعهد کارکنان رابطه مثبت و معنا داری دارد .بنابراین می توان چنین استنتاج کرد که مدیریت استعداد در سازمان می­تواند تعهد کارکنان را که مشتمل بر مولفه های تعهد عاطفی ،تعهد مستمر و تعهدتکلیفی است افزایش دهد. استعداد کارکنان دارای قابلیت شخصى به اندازه ی استعداد کارکنان دارای عملکرد بالا دارای اهمیت است، با این وجود هر دو نوع این افراد باید اولویت بندی شوند زیرا این مفهوم عملى است.

تعهد سازمانى به طور گسترده ای در شناسایى استعدادهای بالقوه و درک کارکنان با عملکرد بالا دارای اهمیت است، زیرا پس از ارزیابى عملکرد بخش منابع انسانى تنها تلاش اندکى را برای سازماندهى یک برنامه مدیریت استعداد جدید جهت اندازه گیری مسائل پیچیده مثل استعداد شخصى یا نقاط قوت اشخاص انجام مى دهد. هریسون اعتقاد دارد که توسعه فرایند مقدماتی بسیار مهمی است که از طریق رشد فردی و سازمانی می توان به کامل ترین ظرفیت آن نائل شد. تعلیم و تربیت کمک کننده به قرایند توسعه است…

فهرست و عناوین پاورپوینت بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان در رابطه بین مدیریت استعداد و تعهد کارکنان:

مقدمه

اهداف تحقیق

اهداف فرعی

مبانی تئوریک پژوهش

تحقیقات انجام شده

فرضیه های تحقیق

فرضیه های فرعی

مدل مفهومی پژوهش

روش شناسی تحقیق

جامعه – نمونه

ابزار گرد آوری اطلاعات

روش های آماری

معادلات ساختاری

نتایج فرضیات

نتایج فرضیه اصلی

مدل اصلاح شده

نتیجه گیری

پیشنهادات

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.