تست های کنکور کارشناسی ارشد درس پایگاه داده

تست های کنکور کارشناسی ارشد درس پایگاه داده
نوع فایل
pdf
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 25,000 تومان٪17 تخفیف

کاربران گرامی محتوای این فایل ، تست درس پایگاه داده ها (سوالات و جواب کلیه تستهای کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر و it درس پایگاه داده ) می باشد که در قالب پی دی اف تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تست های کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر و it درس پایگاه داده

پایگاه داده ها یکی از معدود دروس کاربردی مقطع کارشناسی نرم افزار است که تقریباً در همه پروژه های نرم افزاری واقعی مورد استفاده قرار میگیرد.به همین دلیل، کتابهای بسیاری جنبه های نظری و تجاری آنرا بـه رشته تحریر درآورده اند. انبوه مطلب و جزئیات مهار نشدنی این درس که همگی ضروری هم هـستند، باعث میشود کـه اغلب، آزمونهای اساتید در کلاسهای درسی، نسبتاً دشوار و پرحجم شود. ولی دانشجویان در بدو ورود به محیط کار، خیلی سریع در مییابند که این همه سختگیری، حجم بالای مطالب تدریس شده و تأکید بر مفاهیم، بـه چه منظور بوده است…

در این مجموعه آموزشی، تست های کنکور ارشد بررسی شده اند. این مجموعه یکی از بهترین منابع برای دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

درس پایگاه داده

یکی از مهمترین و امن‌ترین دروس کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. درس پایگاه داده یکی از دروس تخصصی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر با ضریب ۳ در گرایش‌های نرم افزار، رایانش امن و بیوانفورماتیک و ضریب ۲ در گرایش‌های معماری سیستم‌های کامپیوتری، هوش مصنوعی و رباتیکز، شبکه‌های کامپیوتری، الگوریتم‌ها و محاسبات و قرآن کاوی رایانشی است. همچنین یکی از دروس تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات با ضریب ۲ است که ۶ سوال از آن مطرح می‌شود.

 این نمونه سوالات برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و IT مناسب است.

پایگاه داده امکان ذخیره سازی مجتمع داده با حداقل افزونگی و استفاده اشتراکی توسط کاربران مختلف تحت یک کنترل متمرکز را می دهد.افزونگی به معنای ذخیره اطلاعات خاص در چند محل مختلف است. وجود افزونگی این خطر را به وجود می آورد که داده ها با هم در تضاد باشند و استخراج اطلاعات از داده ها غیر ممکن شود. برای جلوگیری از افزونگی، از نرمال سازی داده ها (Data Normalization) استفاده می شود.نرمال سازی داده ها در حقیقت روند پالایش ساختار پایگاه داده به منظور افزایش سرعت دسترسی به داده ها و یکپارچگی آن هاست. پایگاه داده ای که به خوبی نرمال شده باشد، تعداد دفعات ورود هر عنصر اطلاعاتی را به حداقل می رساند تا احتمال ناسازگاری بین اطلاعات ذخیره شده را به حداقل برساند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.