تطبیق معماری محصول با طراحی زنجیره تامین در قالب پاورپوینت
کاربران گرامی ، این فایل حاوی مطالعه فایل پاورپوینت تطبیق معماری محصول با طراحی زنجیره تامین می باشد که در حجم ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
فهرست:
مقدمه
مسئله و هدف
کارهای قبلی
فرآیند تطبیق معماری محصول با طراحی زنجیره تامین
مرحله اول: انتخاب معماری و زنجیره تامین مربوطه
مرحله دوم: ارزیابی تامین کنندگان
مرحله سوم: تطبیق معماری محصول با پیکربندی زنجیره تامین
مدل برنامه ریزی هدف
مطالعه موردی
نتایج و ارزیابی آنها
نتیجه گیری
کارهای آتی
مراجع
بخشی از متن پاورپوینت تطبیق معماری محصول با طراحی زنجیره تامین:
مقدمه
جهانی شدن و افزایش تقاضای مشتری برای انواع مختلف محصول، باعث حرکت شرکت ها از تولید انبوه به سمت تولید سفارشی شده است.
برای رسیدن به چابکی و انعطاف لازم برای تولید سفارشی و جوابگویی به تغییر نیاز مشتری: نیاز به بهبود و تطبیق فرآیند طراحی و ایجاد محصول
معماری محصول معمولا در اولین گام های ایجاد محصول تعیین می شود
بر اساس معماری انتخابی، طراحی محصول، فرآیند تولید، و نهایتا پیکربندی زنجیره متاثر می شوند. تصمیماتی نظیر: زمان تحویل، زمان تحویل به بازار، انتخاب تامین کنندگان، و مکان یابی موجودی ها وابسته به ساختار محصول نهایی هستند.
یکپارچه سازی تصمیمات معماری محصول با تصمیمات تولید و زنجیره تامین، در اولین مراحل تولید محصول مهم است.
فرآیند تطبیق معماری محصول با طراحی زنجیره تامین
فرایندی سه مرحله ای است:
مرحله اول: انتخاب معماری محصول
مرحله دوم: ارزیابی تامین کنندگان بالقوه
مرحله سوم: پیکربندی بهینه برای زنجیره تامین
تفاوت روش ارائه شده با کارهای قبلی:
ادغام تصمیمات طراحی زنجیره با تصمیمات معماری محصول و فراهم آوری قالبی کمی برای بررسی تاثیرات این تصمیمات بر هم
مرحله اول: انتخاب معماری و زنجیره تامین مربوطه
- تهیه GBOM (Generic Bill Of Materials) برای بدست آوردن روابط ماژول ها
- ایجاد زنجیره تامین
مرحله دوم: ارزیابی تامین کنندگان
شناسایی گزینه های موجود برای هر عضو زنجیره و جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه تولید، زمان تحویل، و شاخص تطبیق برای هر گزینه
برای محاسبه شاخص تطبیق، سه فاکتور در نظر می گیریم. برای بهبود دقت محاسبات، این فاکتورها را به ۱۲ زیر فاکتور تقسیم می کنیم.
ساختاری: فرهنگ، ارتباطات، تبادل اطلاعات، هماهنگی، همکاری
مدیریتی: اعتماد، تعهد، تطبیق در اهداف استراتژی، تکنیک های مدیریت تناقض
مالی: حاشیه سود، بازگشت سرمایه، رتبه دهی قرارداد
از منطق فازی برای سرجمع سازی زیر فاکتورها به سه شاخص زیر استفاده می کنیم.
SI، MI، FI (شاخص تنظیم ساختاری، مدیریتی، مالی)
………
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.