جامع ترین جزوه امور مالی بین المللی ویرایش جدید

جامع ترین جزوه امور مالی بین المللی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

جامع ترین جزوه امور مالی بین المللی ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه امور مالی بین المللی بصورت تایپ شده ویرایش جدید می باشد که در قالب pdf در ۴۹ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن جامع ترین جزوه امور مالی بین المللی ویرایش جدید:

امور مالی بین الملل
یکی از عواملی که اقتصاد بین الملل را موضوع متفاوتی از اقتصاد داخلی می سازد وجود پول های ملی متفاوت است. به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا قیمتها بر حسب دلار، در فرانسه بر حسب فرانک، در آلمان بر حسب مارک، در ژاپن بر حسب ین، در چین بر حسب یوان اندازهگیری میشود.

تفاوت اقتصاد بین الملل و اقتصاد داخلی

این بخش به تفاوت اقتصاد بین الملل و اقتصاد داخلی اختصاص دارد. اقتصاد بین الملل و اقتصاد داخلی از جنبه های مختلف با هم متفاوت هستند. مهمترین تفاوت اقتصاد بین الملل و اقتصاد داخلی عبارتند از:

۱. وجود موانع و محدودیتهای تجاری، پولی و مالی
۲. وجود نظامهای پولی متفاوت
۳. تحرک عوامل تولید
۴. جداکردن بازارها

در زیر به توضیح هر کدام از آنها و ذکر مثال برای هر کدام میپردازیم.

۱. وجود موانع و محدودیتهای تجاری، پولی و مالی
در اقتصاد داخلی موانع و محدودیتهایی وجود دارد که با موانع و محدودیتهای اقتصاد بینالملل متفاوت است. در اقتصاد داخلی آزادی تحرک کالاها، خدمات، نیروی انسانی، سرمایه فیزیکی، سرمایه پولی و سایر منابع وجود دارد.

تنها کالاهای غیرمنقول مثل زمین قابل جابه جایی نیستند اما سایر منابع به آسانی جابه جا میشوند. در اقتصاد بینالملل هیچ کالا و منبع اقتصادی به آسانی قابل جابه جایی نیست. موانع اقتصاد بینالملل جنبه های جغرافیایی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد. وضع تعرفه گمرکی، محدودیت مستقیم تجاری و سیاستهای پولی، ارزی و مالی از جمله موانع اقتصادی در اقتصاد بین الملل هستند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.