جامع ترین جزوه درس شیمی پلیمر با فرمت pdf اسلایدوار

جامع ترین جزوه درس شیمی پلیمر با فرمت pdf اسلایدوار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,800 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه درس شیمی پلیمر دکتر بابازاده می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین جزوه درس شیمی پلیمر با فرمت pdf اسلایدوار

پلیمر ماده‌ای شامل مولکول‌های بزرگی است که از به هم پیوستن واحدهای کوچک تکرار شونده که تکپار یا مونومر نامیده می‌شود، ساخته شده است. بشر برای نخستین بار آموخته بود چگونه الیاف پروتئینی پشم و ابریشم و الیاف سلولزی پنبه و کتان را عمل آورد، رنگرزی کند و ببافد. بومیان جنوبی از لاستیک طبیعی ، برای ساختن اشیاء کشسان و پارچه‌های ضد آب استفاده می‌کردند. پلی کلروپرن ، نخستین لاستیک سنتزی است که در آمریکا تهیه شد و گسترش یافت. پلی بوتادین ، نخستین کائوچوی سنتزی است که آلمانی‌ها به نام بونا- اس به مقدار کافی تهیه کردند. بوتیل کائوچو ، یکی از چهار لاستیک سنتزی است که اکنون به مقدار بیشتری تهیه و مصرف می‌شود.

امروزه تحقیقات بر روی پلیمرها بسیار گسترده‌تر شده است زیرا این مواد مهندسی خواص شگفت‌انگیزی از خود نشان می‌دهند و در برخی شرایط یک جایگزین عالی برای فلزات به حساب می‌آیند.

سالانه میلیون‌ها تن پلیمر در جهان تولید می‌شود. این پلیمرها توانایی حضور در بسیاری از صنایع را دارا هستند از صنایع پتروشیمی گرفته تا خودروسازی و حتی بهداشت و درمان. به دلیل همین کاربردهای فراوان پلیمرها، منطقی است که درسی به نام شیمی پلیمر نیز وجود داشته باشد تا دانشجویان را با این محصول کاربردی آشنا کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.