جامع ترین جزوه روش های تشخیص سلولی و مولکولی بیماری ها

جامع ترین جزوه روش های تشخیص سلولی و مولکولی بیماری ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 10,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه روش های تشخیص سلولی و مولکولی بیماری ها رشته پزشکی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین جزوه روش های تشخیص سلولی و مولکولی بیماری ها :

حاصل خلاصه سازی مهم ترین نکات تدریس شده توسط اساتید دکتر خاکپور و دکتر انزابی می باشد و به طور کامل به توضیح مفاهیم این درس بنیادین در رشته پزشکی پرداخته است. این جزوه در ۳۹ صفحه PDF گردآوری شده است.

تشخیص سلولی و مولکولی (CMD) شامل اندازه‌ گیری فنوتیپ‌ های مختلف سلولی، مشتقات بافتی و سایر منابع سلول‌ ها، DNA، RNA، پروتئین‌ ها یا متابولیت‌ ها به منظور شناسایی تغییرات سلولی، ژنوتیپ‌ ها، جهش‌ ها یا تغییرات بیوشیمیایی در بدن انسان است. تشخیص مولکولی در واقع مجموعه‌ ای از تکنیک‌ های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل نشانگر های بیولوژیکی در ژنوم و پروتئوم و نحوه بیان سلول‌ هایشان در آزمایش‌ های پزشکی است. در پزشکی از این تکنیک برای تشخیص و پایش بیماری، تشخیص خطر، و تصمیم‌ گیری اینکه کدام درمان‌ ها برای هر بیمار بهتر عمل می‌ کند، استفاده می‌ شود.

با تجزیه و تحلیل ویژگی های بیمار و نوع بیماری، تشخیص مولکولی نقش مهمی در پزشکی ایفا می کند. آزمایش‌ های تشخیص سلولی و مولکولی در طیف وسیعی از تخصص‌ های پزشکی از جمله بیماری‌ های عفونی، انکولوژی، تایپ‌ سازی آنتی‌ژن لکوسیت انسانی (که عملکرد ایمنی را بررسی و پیش‌ بینی می‌ کند)، انعقاد، فارماکوژنومیک و … مفید هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.