جامع ترین جزوه پول و ارز و بانکداری ویرایش جدید

جامع ترین جزوه پول و ارز و بانکداری ویرایش جدید
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,500 تومان٪35 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه درس پول و ارز و بانکداری ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf و word با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین جزوه پول و ارز و بانکداری ویرایش جدید:

فصل اول :

مقدمه :

پول و بانکداری و مبادلات بین المللی و بازار ارز و همچنین سیاست های اقتصاد کلان از جمله سیاست های پولی و مالی و ارزی از مهم ترین موضوعات دنیای امروز و در میان تمامی علوم است . صحیح است که نظریه پردازی در فیزیک و کشف یک ترکیب شیمیایی استثنایی یا یافتن درمان یک بیماری دشوار بسیار با اهمیت بوده و در زندگی انسان بسیار نقش دارند اما اهمیت آنها در مقایسه با موضوعات فوق الذکر هنوز قابل توجه نیست .

وقوع یک رکود اقتصادی عمیق شبیه به آنچه در سال ۲۰۰۷ در دنیای صنعتی شروع شد زندگی ملیارد ها انسان را به طور مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر قرار داد در حالی که یک کشف بزرگ پزشکی برای معالجه نوعی از سرطان بخش اندکی از کل جامعه ی بشری را تحت تاثیر قرار می دهد . در واقع مشکلات اقتصادی حتی امکان تحقیق و توسعه در سایر علوم را نیز تضعیف می نماید و بر روند رشد آنها تاثیر میگذارد .

بر این اساس برای هر شهروند در حالت کلی و برای کارشناسان امور اقتصادی شناخت مقدماتی از مسائل پول و بانکداری و موضوعات مرتبط با آن ضروری است . در دنیای امروز و به دنبال شکل گیری تکامل علم اقتصاد هم از نظر تحلیل و هم از نظر تولید داده ها و اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل زبان تخصصی ویژه ای شکل گرفته است و بدون آشنایی با این زبان تخصصی امکان تحلیل یا استفاده از تحلیل دیگران و امکان استفاده از داده ها و اطلاعات تولید و منتشر شده و همچنین امکان به روز کردن علم اقتصاد در موارد فوق وجود ندارد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.