جامع ترین خلاصه کتاب اخلاق کسب و کار رویکردی کاربردی دکتر عادل آذر

جامع ترین خلاصه کتاب اخلاق کسب و کار رویکردی کاربردی دکتر عادل آذر
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
66MB
نویسنده
دسته بندی
32,000 تومان 20,000 تومان٪38 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین و جدیدترین خلاصه کتاب اخلاق کسب و کار رویکردی کاربردی نوشته اندرو گیلیر با ترجمه محمدحسن خاکباززاده، عادل آذر بهمراه نمونه سوالات می باشد که با فرمت ppt و pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. 

امروزه یکی از چالش‌های پیش‌روی مدیران بنگاه‌ها و صاحبان کسب و کار، اخلاق است. فایل حاضر یکی از متون کاربردی و عملیاتی در حوزه اخلاق کسب و کار است. نویسنده با ذکر نمونه‌های عملی از دوراهی‌های اخلاقی و مثال‌هایی از شرکت‌های صاحب آوازه در جهان، نشان می‌دهد که چالش‌های اخلاقی محیط کسب‌ وکار از چه نوعی است و چگونه می‌توان از آن پیشگیری کرد. توصیه‌های مدیریتی و روش‌های کاربردی ارائه شده در این فایل، مجموعه‌ای از تکنیک‌های تجربه شده است که محقّقین بنگاه‌های غربی از آن‌ها بهره‌برداری کرده و دستاوردهای مثبتی نیز بدست آورده‌اند…

فصول جامع ترین خلاصه کتاب اخلاق کسب و کار رویکردی کاربردی دکتر عادل آذر :

  1. فهم اخلاق
  2. تعریف اخلاق کسب و کار
  3. اخلاق سازمانی
  4. مسئولیت اجتماعی سازمان
  5. حاکمیت شرکتی
  6. نقش حکومت
  7. مخبری
  8. اخلاق و فناوری
  9. اخلاق و جهانی شدن
  10. به وعده های خود بر انجام یک کسب و کار اخلاقی وفادار بمانید

بخشی از متن پاورپوینت :

فصل اول : تعریف اخلاق کسب و کار

اخلاق چیست؟

اخلاق به مطالعه این موضوع می پردازد که چگونه افراد با توجه به معیار رفتار درست یا نادرست زندگی می کنند و ما در ارتباط با این دو معیار چگونه در مورد دیگران فکر یا با آنها رفتار میکنیم و میخواهیم آنها در ارتباط با ما چگونه فکر و رفتار کنند. اخلاق برای گروهی از افراد انتخابی آگاهانه در پیروی از مجموعه استانداردها یا اصول اخلاقی است که میتواند آنها را در یافتن مسیر زندگی شان راهنمایی کند.

گروهی دیگر برای تشخیص استاندارد مورد پذیرش رفتار درست و نادرست یا خوب و بد در شرایطی که نمی توانند انتخاب مشخصی داشته باشند به رفتار دیگران نگاه می کنند. اینکه افراد چگونه به تعریف درست یا نادرست بودن یک رفتار دست می یابند. به عوامل فراوانی مانند چگونگی تربیت و مذهب آنها و همچنین ستن و عقاید جامعه ای که در آن زندگی می کنند، بستگی دارد.

فهم درست و نادرست

استانداردهای معنوی اصولی هستند که مبنای مذهبی،فرهنگی یا فلسفی دارند و با توجه به آن مبانی رفتار خوب یا بد مورد قضاوت قرار می گیرد. این عقاید از منابع فراوانی ناشی میشوند که در ذیل آمده است.

دوستان
خانواده
پیشینه قومی
مذهب
مدرسه
رسانه – تلویزیون رادیو روزنامه، مجله و اینترنت
مربیان یا الگوهای فردی نقش

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.