جامع ترین خلاصه کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی

جامع ترین خلاصه کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی دکتر لطف اله فروزنده ، دکتر محمد تقی امینی ، صمد خبازباویل می باشد که با فرمت ppt در ۱۷۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب برنامه ریزی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی

«برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی» به قلم نویسندگان، دکتر لطف الله فروزنده، دکتر محمد تقی امینی و صمد خبازباویل، برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و MBA دانشگاه پیام نور نوشته شده‌است. در فصل اول مباحث مدیریت استراتژیک و وظایف مدیران در این خصوص آمده است. در فصل دوم و سوم، مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک مرور شده و ارکان اصلی و جهت‌ساز برنامه‌ریزی استراتژیک، بحث شده است.

فصل چهارم، اهداف و انواع آن را در برنامه‌ریزی استراتژیک بررسی کرده و در فصل پنجم و ششم، درباره تجزیه و تحلیل محیط کلان و محیط صنعت و تحلیل رقابتی بحث شده است. در فصل هفتم عوامل توانمندسازی داخلی شامل نقاط قوت و ضعف سازمان مرور شده و در فصل هشتم استراتژی‌های رایج را در سازمان‌های تجاری مطرح شده است. در فصل نهم نیز، تدوین استراتژی با توجه به مفاهیم نظری در فصول قبل، به صورت عملیاتی و در قالب چارچوب جامع تدوین استراتژی ارائه شده است.

محتوای اسلاید ۴

مفهوم مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین , اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می سازد به مقاصد خود دست یابد. مدیریت استراتژیک شامل سه بخش اصلی تدوین , اجرا و ارزیابی استراتژی می باشد.

محتوای اسلاید ۳۷

عناصر محیط تخصصی

۴-رقبای بالقوه (تازه واردان)

با اجرای محصولات جدید یا پروژه های جدید باعث افزایش ظرفیت تولید و از این رو باعث کاهش قیمت و یا سود شرکت های جاری می گردد.

موانع ورودی که از ورود رقبای تازه وارد جلوگیری و باعث حفاظت رقبای قبلی می گردد عبارتند از :

۱- صرفه جویی به مقیاس

۲- بالا بودن سطح سرمایه گذاری تجهیزات

۳- بالا بودن سطح تنوع محصولات

۴- هزینه های بالای خروج

۵- فقدان دسترسی به کانالهای توزیع

۶- قوانین دولتی

۷- نحوه رفتار

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.