جامع ترین خلاصه کتاب تربیت بدون فریاد هال ادوارد رانکل

جامع ترین خلاصه کتاب تربیت بدون فریاد هال ادوارد رانکل
نوع فایل
word
حجم فایل
565kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب تربیت بدون فریاد هال ادوارد رانکل مترجم اکرم کرمی می باشد که با فرمت WORD تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

نقد و بررسی کتاب تربیت بدون فریاد

بعضی از والدین زمانی که می‌خواهند کودک را از کاری منع کنند مدام با داد و فریاد کردن بر سر فرزندشان سعی می‌کنند حرفشان را به آن‌ها گوشزد کنند. اما والدینی که مرتبا از این روش برای نصیحت و تنبیه کودکشان استفاده کرده‌اند، اعلام کردند که  این روش دیگر موثر نیست چون باعث شرطی شدن کودک آن‌ها شده است، پس سوالی که ذهن این والدین را مشغول کرد این بود که حالا چه کار کنیم تا کودک به حرف های ما توجه کند.

کتاب تربیت بدون فریاد با ارائه شیوه‌های نوین تربیتی به صدها هزار نفر در سراسر جهان کمک کرده تا از این راهکارها برای تربیت صحیح و بدون فریاد کودکان و نوجوانان خود استفاده کنند. کتاب تربیت بدون فریاد نوشته‌ی هال ادوارد رانکل تاکنون به یازده زبان ترجمه شده است و به شما کمک می‌کند تا با حفظ خونسردی به روشی انقلابی در تربیت فرزندان خود دست یابید.

درباره کتاب تربیت بدون فریاد

کتاب تربیت بدون فریاد کتابی است در حوزه‌ی تربیت و سرپرستی کودک که در چهار بخش نوشته شده است. رانکل نویسنده‌ی این کتاب در چهار بخش قدم به قدم روش‌های برقراری ارتباط صحیح و دوستانه با فرزندان را آموزش می‌دهد.

بخش اول کتاب مقدمه‌ای است بر چگونگی خواندن کتاب

بخش دوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی ایجاد حریم»

بخش سوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی تعیین جایگاه»

و بخش چهارم «خود را به تمرین کردن عادت دهید» است.

در قسمت آخر هر بخش، ادوارد رانکل داستانی واقعی از تجربیات دوستان و همکارانش و تجربه‌ای که از زندگی والدینی که به او مراجعه کرده‌اند نوشته است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.