جامع ترین فایل pdf فعالیت بدنی و سلامت

جامع ترین فایل pdf فعالیت بدنی و سلامت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 15,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf فعالیت بدنی و سلامت می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۸۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf فعالیت بدنی و سلامت:

اهمّیّت ورزش و فعّالیّت بدنی در سلامت و بیماری

امروزه تأثیر شرکت در ورزش و فعّالیّت بدنی بر سلامت انسان در کشورهای توسعه یافته به خوبی آشکار شده است و اهمّیّت آن در پزشکی به حدّی رسیده که از ورزش به عنوان دارو نام برده می شود. در کشورهای توسعه یافته و به خصوص ایالات متحده رویکرد پزشکی از درمان به پیشگیری در حال تغییر است و از ورزش به عنوان دارو نام برده می شود.

مشکل اضافه وزن و چاقی و بیماری های مرتبط با کم تحرّکی نظیر دیابت و پرفشاری خونعالمگیر شده و رو به افزایش می باشد. در آمریکا پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۳۰ نیمی ۵۰ درصد( از جمعیت بزرگسالان مبتلا به چاقی خواهند بود. در کشور ما نیز شاید اوضاع بهتر از این نباشد. در حال حاضر دو سوم از دانش آموزان کشور به چاقی مبتلا می باشند.

چاقی بیماری نیست، اما ریسک فاکتوری برای بسیاری از بیماریها به شمار می رود. با روند رو به افزایش مصرف غذاهای پرکالری و کاهش فعّالیّت به علّت استفاده از رسانه های تصویری نظیر تلویزیون، کامپیوتر، شبکه های اجتماعی، ایتنرنت و به طور خلاصه مشغولیاتی از این قبیل که همگی عاملی برای بی تحرّکی محسوب می شوند، دورنمای سلامت در ایران نیز خیلی مطلوب به نظر نمی رسد.شرکت در ورزش و فعّالیّت بدنی مناسبترین و کم هزینه ترین راهکار برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی و افزایش طول عمر و زندگی با کیفیت به شمار می رود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.