دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf مدیریت رسانه های اجتماعی امی ون لوی می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
فصول جامع ترین فایل pdf مدیریت رسانه های اجتماعی:
فصل اول- مقدمه ای بر مدیریت رسانه های اجتماعی
فصل دوم- تعاریف، انواع و ابزارهای رسانه های اجتماعی
فصل سوم- راهبرد رسانه های اجتماعی و بازده سرمایه گذاری
فصل چهارم- تبلیغات برخط و پویشهای ویروس وار
فصل پنجم- مدیریت ارتباط با مشتری در رسانه های اجتماعی….
فصل ششم- بهینه سازی موتور جستوجو
فصل هفتم- تجزیه و تحلیل احساسات و نظر کاوی )هوش تجاری ۱
فصل هشتم- داده ها در شبکه های اجتماعی و داده کاوی پیشگویانه هوش تجاری ۲
فصل نهم- استخدام الکترونیکی
فصل دهم- سرمایه گذاری جمعی.
فصل یازدهم- مسائل اخلاقی و قانونی در رسانه های اجتماعی
فصل دوازدهم- جمعبندی ..
راهنمای خرید و دانلود فایل
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.