جامع ترین پاورپوینت ابزار دقیق پیشرفته در ۹۶ اسلاید

جامع ترین پاورپوینت ابزار دقیق پیشرفته در ۹۶ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان٪35 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ابزار دقیق پیشرفته ویرایش جدید می باشد که در قالب ppt در ۹۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جامع ترین پاورپوینت ابزار دقیق پیشرفته در ۹۶ اسلاید : 

آشنایی با روش های انتقال داده

مقدمه  :

شاید بتوان گفت همواره یکی از مهمتری دغدغه های بشری داشتن راهی آسان و مطمئن برای برقراری ارتباط از یک نقطه به نقطه دیگر است .از انسانهای اولیه که با آتش و دود یکدگر را از اوضاع مطلع می ساختند تا انسانهای امروزی که با استفاده از جدیدتری امکانات ارتباطی با یکدیگر رابطه بر قرار میکنند همواره انسان به دنبال این بوده تا بتواند اطلاعات و دانسته های خود را در اختیار دیگری قرار داده و از معلومات دیگری نیز استفاده کند .

در دنیای صنعتی امروز ، انتقال دیتا به عنوان یکی از مهمترین بخش های پروسه های کنترلی شناخته شده است و طراحان در تلاش برای بوجود آمدن پروتکل های جدیدی با ایمنی ، صحت  و سرعت  بالا در انتقال دیتا هستند.در این بخش سعی بر آن شده تا اطلاعاتی اجمالی در مورد روش های انتقال اطلاعات از جمله آنالوگ و دیجیتال ، سری و موازی ، سنکرون و آسنکرون و مثال های در موردآنها بیان شود .

چند تعریف:

  1. مد انتقال: تعداد بیت های که به طور همزمان از طریق کانال ارتباطی ارسال می شوند را مد می نامند که حالت ارسال ان به  دو روش  انجام می شود:
  • پشت سرهم(serial) : بیت ها به صورت تک تک و پشت سر هم انتقال می یابند
  • موازی(parallel): تعدادی از بیت ها (nبیت) به صورت هم زمان و با هم و به صورت گروهی از طریق تعدادی کانال (nکانال) ارسال می شوند
  1. ۲همزمانی و غیر هم زمانی: توانایی رایانه ها در ارسال و دریافت اطلاعات از نظر سرعت متفاوت است و رایانه ها باید برای ارسال درست اطلاعات و از بین نرفتن اطلاعات در شبکه سرعت خود را با همدیگر تنظیم کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.