جامع ترین پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون

جامع ترین پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون
نوع فایل
word
حجم فایل
50KB
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان 5,000 تومان٪0 تخفیف

کاربران گرامی، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون می باشد که با فرمت word در ۲ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

توضیحات

جامع ترین پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون

این پرسشنامه یک ابزار ۳۰ سوالی است که میزان پرخاشگری را می سنجد. جدول ۱، شیوه نمره گذاری را مشخص می کند.

هدف: سنجش پرخاشگری افراد و دانش آموزان

روش تفسیر و نمره گذاری

این پرسشنامه یک ابزار ۳۰ سوالی است که میزان پرخاشگری را می سنجد. جدول ۱، شیوه نمره گذاری را مشخص می کند. در مقابل اعداد ۱ تا ۳۰، که در واقع شماره سوالات ۱ تا ۳۰ است، علایم + و – می بینیم، اگر علامت سوال + باشد و آزمودنی نیز پاسخ مثبت (بلی) بدهد، دو نمره دریافت خواهد کرد. اما اگر پاسخ منفی بدهد نمره نخواهد گرفت. یعنی اگر به پاسخی که علامت مثبت دارد، پاسخ نمی دانم بدهد، یک نمره دریافت خواهد کرد. در مورد سوالاتی هم که علامت منفی دارند، به این شیوه عمل خواهد شد. یعنی، اگر پاسخ سوال منفی باشد و آزمودنی نیز پاسخ منفی بدهد، دو نمره خواهد گرفت. اگ پاسخ مثبت بدهد نمره نخواهد گرفت و اگر پاسخ نمی دانم بدهد، یک نمره دریافت خواهد کرد.
حداکثر نمره در این آزمون ۶۰ و حداقل آن صفر خواهد بود. بنابراین، می توان گفت که نمره ۳۰، ۲۵ تا ۳۵، پرخاشگری در حد متوسط را نشان خواهد داد. استفاده کنندگان می توانند، بر حسب موارد، نمرات را طبقه بندی کنند. مثلا بالاتر از ۴۵ را نشانه پرخاشگری در نظر بگیرند و….

روایی این مقیاس از نوع روایی محتواست. در تعیین روایی محتوا، تک تک سوالات و آنچه را که آنها به کار می گیرند به حساب می آورند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.