جزوه آشنایی با قوانین کسب و کار بین الملل

جزوه آشنایی با قوانین کسب و کار بین الملل
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه درس آشنایی با قوانین کسب و کار بین الملل مدرس : دکتر سرداری می باشد که با فرمت pdf در ۳۷ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه آشنایی با قوانین کسب و کار بین الملل :

فرصت ها و چالش های عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی WTO آمار و اطلاعات فضای کسب و کار , مدیریت مالی ، سرمایه گذاری، اقتصاد فرایند جهانی شدن امروز در سطح بین الملل به طور جدی از جانب سازمان ملل متحد و سازمانهای تخصصی وابسته به آن مورد حمایت قرار گرفته و به پیش برده میشود.

در بعد اقتصادی جهانی سازی، به طور مشخص میتوان مشاهده نمود که سه سازمان بین المللی صندوق بین المللی پول، باک جهانی و سازمان تجارت جهانی به عنوان سازمانهای تخصصی در حیطه اقتصاد، سیاستهایی را در پیش گرفته اند که کاملا در راستای جهانی کردن اقتصاد قرار دارند و چون این سازمانها به نوعی نقش هماهنگ کننده اقتصاد جهانی را برعهده دارند، لذا با استفاده از ابزارهایی که در اختیارشان قرار دارد، کشورهای مختلف جهان و به ویژه کشورهای در حال توسعه را به سمت سیاستهایی که در پیش گرفتهاند، سوق میدهند و کشوری که در راستای این سیاستها حرکت نکند به انحای مختلف تحت فشار قرار میگیرد.

در فرایند جهانی شدن و سیاست موافقی که این سازمانها در پیش گرفتهاند نیز، این فشار وجود دارد. به بیان دیگر، عملکرد سازمانهای مذکور نوعی اجبار را برای حضور اقتصادهای ملی در فرایند اقتصاد جهانی باعث میشود و هر کشوری که بنا به هر دلیل آمادگی حضور در این فرایند را نداشته باشد، خود را در مسیر انزوا میبیند.

به عنوان مثال اگر کشوری به عضویت سازمان تجارت جهانی، که متولی اصلی تجارت آزادانه و تحرک کامل کالاها و خدمات در سطح جهان است.، درنیاید عملا قادر به رقابت صادراتی و حضور موفق در بازارهای جهانی نخواهد بود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.