جزوه آموزش و تمرین نقشه کشی به کمک کامپیوتر

جزوه آموزش و تمرین نقشه کشی به کمک کامپیوتر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

جزوه آموزش و تمرین نقشه کشی به کمک کامپیوتر

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه آموزش و تمرین نقشه کشی به کمک کامپیوتر بهمراه نمونه سوالات بدون پاسخنامه می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش و تمرین نقشه کشی به کمک کامپیوتر – آشنایی با نرم افزار AutoCAD

قالب بندی: pdf

تعداد صفحات: ۴۰

فهرست:

فصل اول:کلیات

فصل دوم:دستورات رسم اشیا

فصل سوم:دستورات اصلاح اشیا

فصل چهارم:خطوط،لایه ها و اندازه گذاری

فصل پنجم:آشنایی با مدلسازی سه بعدی

نرم افزار Autocad نوشته شرکت Autodesk یکی از ده ها نرم افزاری است که توسط این شرکت طراحی و به بازار عرضه شده است. عبارت CAD خلاصه ای است از سه کلمه : Computer Aided Design or Drafting که معنای آن ترسیم یا طراحی به کمک رایانه است و عبارت Auto از Automatic به معنای خودکار گرفته شده که در واقع معنی عبارت بالا طراحی یا ترسیم به کمک رایانه به صورت خودکار می باشد.

نرم افزار اتوکد از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران خود برخوردار است و طیف کاری آن محدوده بسیار وسیعی را در علوم مهندسی و طراحی پوشش داده و به وسیله آن همه نوع نقشه اعم از ساده و پیچیده به راحتی قابل ترسیم می باشد. اولین نسخه این نرم افزار در سال ۱۹۸۲ طراحی شد و تاکنون همه ساله نسخه جدیدی از آن توسط شرکت سازنده اش، به بازار عرضه می گردد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علوم کامپیوتری و سرعت در جهان امروز، یک نقشه کش برای حفظ موقعیت خود در این بازار کار و نیز به منظور به روز بودن، باید توانایی کار با این نرم افزار و یا نرم افزارهای مشابه را داشته باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.