جزوه استاندارد تکه دوزی با چرخ با فرمت word

جزوه استاندارد تکه دوزی با چرخ با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این پست باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه استاندارد تکه دوزی با چرخ در ۳۶ صفحه با فرمت word و قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه :

فهرست مطالب :

  1. روشهای تکه دوزی
  2. چهل تکه
  3. چهل تکه دوزی سنتی
  4. چهل تکه دوزی مدرن و فانتزی
  5. طرح اندازی
  6. اپلکه دوزی
  7. ژورنال

روش های تکه دوزی :

۱)روش ساده

۲)روش معرق

۳)روش ضخیم دوزی و برشی

۴)روش نمدی

۵)روش مرصعی

روش ساده

این دوخت معمولا به دوخت قطعات ریز ودرشت ورنگارنگ پارچه های مختلف به یکدیگر اطلاق می شود.این قطعات معمولا از انواع پارچه های:ساده،گلدار،چهار خانه،محرماتی،خالدار تهیه می شود و نام چهل تکه نیز به معنای استفاده از تکه های مختلف در تعداد زیاد بر روی این هنر دستی نهاده شده است،تکه های پار چه عموما به شکل:مربع،مثلث ریز و درشت و لوزی بریده و از پشت با کوک به یکدیگر وصل می شوند و سپس به وسیله دوخت های ریز به هم دوخته و محکم می گردند.

روش معرق

در این روش هنرمند پس از طراحی ونقش پردازی روی زمینه،کارد های معین روی زمینه را،از زمینه جدا و به اندازه- ی آن از رنگ دیگر زمینه بریده و جایگزین می نمایدوبا دقت زیاد در ایجاد هماهنگی رنگ ها و محاسبه وبرش روی بخیه ها را قیطان گذاری نموده و ضمن بست ، دوخت های تزیینی دیگری را برای جلوه بخشیدن خاص به دوخت به کار می برد.

روش ضخیم دوزی وبرشی

دراین روش گاهی از ۵یا ۶لایه از پارچه ها با رنگ های متفا وت استفاده می شود. ابتدا طرح را روی زمینه پیاده نموده بعد با توجه به نقش زمینه قسمت هایی از لایه های رویی را می برند تا رنگ پارچه ی زیرین نمایان شود. در مورد طرحی که یک نقش اصلی در مرکز دارد باید لایه ها را پیش از شروع به دقت تنظیم کرد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.