جزوه درس بازاریابی صنعتی و خدمات ویرایش جدید

جزوه درس بازاریابی صنعتی و خدمات ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
21MB
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,900 تومان٪37 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جزوه درس بازاریابی صنعتی و خدمات ویرایش جدید و خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی و خدمات منبع : کتاب بازاریابی صنعتی و خدمات وحید ناصحی فر، مهناز لاری و بابک میرزایی مقدم و مدیریت بازاریابی صنعتی B2B اثر مایکل دی هات و توماس دابلیو اسپه می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست جزوه درس بازاریابی صنعتی و خدمات ویرایش جدید:

فصل اول:

مبانی مدیریت بازاریابی

فصل دوم:

اصول بازاریابی صنعتی

فصل سوم:

محیط بازاریابی صنعتی

فصل چهارم:

شناخت بازارهای صنعتی

فصل پنجم:

تحقیقات بازاریابی صنعتی

فصل ششم:

بخش‌بندی بازارهای صنعتی

فصل هفتم:

مدیریت محصول

فصل هشتم:

کیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان

فصل نهم:

قیمت‌گذاری

فصل دهم:

سیستم و مدیریت توزیع

فصل یازدهم:

ترفیع

فصل دوازدهم:

انواع بازاریابی

مقدمه
امروزه عوامل متعددی نظیر افزایش جمعیت، تغییر نیازهای مصرف کنندگان، تغییر الگوی مصرف پیدایش گروه های جدید مصرف کنندگان و رقابت روزافزون میان شرکتها موجب شده است که کاربرد راهبردهای بازاریابی و مدیریت بازار به ضرورتی حیاتی تبدیل شود.
پیش از ورود به مباحث بازاریابی صنعتی و خدمات مبانی مدیریت بازاریابی مرور و بررسی می گردد.

تعریف مدیریت بازاریابی
کاتلر: فعالیتی اجتماعی و مدیریتی در جهت ارضاء نیازها و خواسته های مشتریان از طریق فرآیند مبادله تعریف می شود.
به عبارت دیگر در این تعریف، بازاریابی به مفهوم شناسایی و تأمین نیازهای بازارهای هدف و تأمین رضایت مشتریان به نحو مطلوب تر و مؤثرتر از رقبا بیان می گردد.

انجمن بازاریابی آمریکا: بازاریابی را فرآیند برنامه ریزی و اجرای استراتژی های طراحی، قیمتگذاری، ترویج و توزیع ایده ها، کالاها و خدمات می داند که به منظور ایجاد مبادله با هدف تأمین رضایت افراد و تحقق اهداف سازمانی صورت می گیرد.

همچنین مدیریت بازاریابی را می توان به عنوان فرآیندی شامل تجزیه وتحلیل، برنامه ریزی، اجرا و مدیریت عوامل تأثیرگذار بر مشتریان، شامل محصول، قیمتگذاری، ترویج و توزیع در نظر گرفت. کوپر: مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند شناسایی، پیشبینی و رفع نیازهای مشتریان در جهت ایجاد سودآوری.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.