جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش

جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه ی درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش ویرایش جدید با فرمت pdf در ۴۸ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها :

تعریف مهندس:

مهندس کسی است که بر اساس دانش متک ی بر علم خود به تحلیل مسائل م ی پردازد، سپس راه حلی قابل انجام و پیاده سازی ارائه می دهد و تولید محصول را مدیریت ، درس تی و صحت تولید را برر سی و سپس محصول تولید شده را در اختیار کاربران نهایی می گذارد.

تعریف کارمهندسی :

کاری است که در آن از اصول علمی استفاده می شود و شامل فرآیندها،ابزارها و روش هاست .

تعریف نرم افزار :

مجموعه ا ی از برنامه های کام پ یوتری ، روال ها ، قوان ین ، مستندات و داده ها را نرم افزار می گو ی یم.) مجموعه ا ی از آیتم ها و یا اشیاء است که در کنار هم یک پیکربندی را تشکیل می دهند که شامل برنامه های کامپیوتری، مستندات، داده و … میشود.(

تعریف مهند سی نرم افزار:

تعریف اول :

مهند سی نرم افزار، شاخه ای است از مهند سی، که با بهره گ یری از دانشِ علمی، به ارائه ی راه حل هایی مقرون به صرفه، در قالبِ دستاوردهای نرم افزاری و به منظور حل مسائل و مشکلات عملی و خدمت به جامعه ی بشری ، اقدام می نماید.

تعریف دوم :

مهند سی نرم افزار یک رشته مهند سی است که تمامی جنبه ها ی تولید نرم افزار را هدف قرار می دهد. مهندسان نرم افزار باید رویکردی سیستمی و سازمان یافته به کار خود داشته باشند و از ابزارها و تکنیک های مناسب، مطابق با مشکل ی که باید حل شود، محدودیت های تولید و منابع دردسترس استفاده نمایند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.