جزوه درس مبانی پوشش های آلی

جزوه درس مبانی پوشش های آلی
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
46mb
نویسنده
دسته بندی
5,600 تومان

جزوه درس مبانی پوشش های آلی

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، جزوه دستنویس درس مبانی پوشش های آلی بهمراه دو دوره نمونه سوال امتحانی پایان ترم می باشد که در قالب pdf و ppt به زبان فارسی و لاتین تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت فصل ۵:

■ نکته : ۲ نوع نرم کننده داریم ۱. ژلینگ geling

■. ۲ نانژلینگ nongeling

■نرم کننده ایی خوبه ک رفتار ژلینگ داشته باشد یعنی نرم کننده ایی باشد که بماند و اگر بماند و بین زنجیر ها قرار می گیرد و باعث پایداری میشود و چغرمگی بالایی دارد و سایز کوچک و فاصله بین زنجیر های پلیمری را کم میکند .

■اگر نرم کننده ایی رفتار نانژلینگ داشته باشد مثل  حلال رفتار می کند چون فشار بخار 👇 دارد و در فیلم باقی می ماند و چون وزن مولکولی 👆اش است بعد ی مدت از فیلم خارج می شود . و اون رفتار ژلینگ ک باید ایجاد کند اون رفتار را از خود نشان نمی دهد پس اونی ک رفتار ژلینگ دارد بهتر است .

■باید در سیستم ب نسبت۱ به ۲ : ۱ نرم کننده  و ۲ قسمت سلولز نیترات ب سیستم بزنیم

■کلا سیستم هایی که بر پایه سلولز نیترات اندکلا خودشون رو خالص مصرف می کنیم مثل لاک یا رنگ های حلالی

■ایراد سیستم های ب تنهایی سلولز نیترات شکنندگی آن هاست  اما زمانی ک بخواهیم ب صورت بایندر استفاده کنیم باید ب نسبت ۱ ب ۲  اضافه کنیم

■کاربرد سیستم های نیترو سلولزی در سیستم های دوجزعی ترموست و رنگ های کوره ایی و سخت و دیر خشک شونده اند . ما مقداری نیترو سلولز می زنیم ک رفتار خشک شدن را بهبود بخشد  .

■استفاده از نیتروسلولز ها در حضور سیستم های آمینی است یکی از مهم ترین فرمولاسیون هایی ک ما در صنعت میام و استفاده می کنیم در کنار سیستم های سلولزی رزین های آمینی مثل اوره فرمالدهاید و ملامین فرمالدهاید یا حتی رزین های آلکیدی را استفاده می کنیم .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.