جزوه قراردادهای بیمه

جزوه قراردادهای بیمه
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

جزوه قراردادهای بیمه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه قراردادهای بیمه بهمراه بیست سوال تشریحی مهم درس قراردادهای بیمه با پاسخنامه می باشد. این فایل شامل ۳۰ صفحه می باشد که در قالب فرمت ورد و پی دی اف تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جزوه و نمونه سوالات درس قراردادهای بیمه ویرایش جدید

تاریخچه بیمه:

در سال ۱۶۶۶ میلادی پس از آتش سوزی بزرگ لندن، مسئولان و سرمایه داران شهر لندن در کافه لویدز گرد هم جمع شدند تا علت وقوع چنین حادثه ای را ریشه یابی کنند و مانع از تکرار آن در آینده شوند. یکی از راه هایی که مورد تصویب آن ها قرار گرفت، تقسیم کردن خسارت های سنگین بین تعداد زیادی از مردم بود.

تاریخچه بیمه در ایران:

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیر رسمی بیش از یک قرن است. نخستین بار در سال ۱۲۸۹ خورشیدی دو شرکت بیمه خارجی به تأسیس نمایندگی در ایران اقدام کردند. تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران در ۱۵ آبان ۱۳۱۴ و تصویب قانون بیمه در هفتم اردیبهشت ۱۳۱۶ را باید نقطه آغاز تحولات بازار بیمه کشور دانست. با تصویب این قانون حدود ۱۰ شرکت بیمه خارجی، شعب و نمایندگی های خود در ایران را ثبت کردند.

درسال ۱۳۲۹ نخستین شرکت بیمه خصوصی ایرانی به نام ”بیمه شرق“ تأسیس شد و پس از آن در دهه های بعد، تعداد دیگری از شرکت های بیمه خصوصی ایرانی و یا با سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی در ایران آغاز به فعالیت کردند.

انواع تقسیم بندی های بیمه:

بیمه‌ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. اشخاص
  2. اموال
  3. مسئولیت

بیمه اشخاص شامل :

  1. عمر
  2. حادثه
  3. درمان

بیمه اموال شامل:

  1. بیمه اتومبیل (شخص ثالث ، بدنه)
  2. آتش سوزی
  3. بیمه های مهندسی
  4. بیمه حمل و نقل ( صادرات، واردات، ترانزیت، داخلی)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.