جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید

جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 5,900 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه خلاصه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی با فرمت pdf می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی

راهنمایی مقدم بر مشاوره است و در واقع مشاوره یکی از خدمات راهنمایی است و به عبارتی مشاوره قلب راهنمایی است ما ابتدا باید سعی کنیم از طریق راهنمایی آگاه سازی کنیم و به شناخت برسیم تا به هدف راهنمایی که پیشگیری است به آن برسیم .
راهنمایی یک جریان همگانی است یعنی همه انسان ها به راهنمایی نیاز دارند و راهنمایی برای مقطع خاصی نیست و در هر دوره و مرحله از زندگی نیاز به راهنمایی داریم برای همین است که میگویند راهنمایی یک جریان پیوسته و مستمر است و ادامه دار است و ما  در هر دوره از زندگی خود نیاز به راهنمایی داریم .

در مورد راهنمایی شغلی هم به همین ترتیب است و راهنمایی شغلی یک جریان کاملا پیوسته و مستمر است و ما راهنمایی شغلی رو از زمانی که کودک وارد مدرسه میشود و آموزش را آغاز میکند برای او شروع میشود .

جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی

این فرایند از زمان ورود به مدرسه آغاز میشود و بعد از اتمام مدرسه و حتی بعد از ورود به دانشگاه و کسب مدرک تحصیلی مربوط به رشته خود از دانشگاه همچنان نیازمند به راهنمایی شغلی است .

از نظر تاریخی که بخواهیم بررسی کنیم راهنمایی شغلی با فعالیت های فرانک پارسونز یا به عبارتی راهنمایی حرفه ای فرانک پارسونز در آمریکا آغاز شد و در آن زمان ) ۱۹۱۳ ( مهاجران زیادی وارد آمریکا شده بودند در جست و جوی شغل بودند و بیکاری افزایش پیدا کرده بود فرانک پارسونز یک موسسه به نام راهنمایی شغلی ایجاد کرد و از این طریق کسانی که بیکار بودند یا در جست و جوی کار بودند صاحب شغل شوند ….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.