دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی می باشد که با فرمت pdf در ۶۳ صفحه اسلایدوار تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی
فروش سنتی
این مفهوم از داخل مؤسسه به بیرون می نگرد، از کارخانه شروع می کند، به محصولات و کالاهای موجود توجه دارد و بدنبال کسب فروش سودآور است.
بازاریابی؟
کلیه فعالیتهای لازم جهت طراحی و فروش یک کالا یا خدمات براساس در نظر گرفتن نیاز
یا خواسته مشتری.
مفهوم بازاریابی نوین
مفهوم بازاریابی نوین دارای گامی از بیرون به داخل است.
این مفهوم با یک بازار کامل ا تعریف شده آغاز می شود، روی نیازهای مشتریان تاکید دارد، کلیه فعالیتهای بازاریابی را هماهنگ می کند بنحوی که مشتریان را متاثر می سازد و با
تامین رضایت مشتریان سود می آفریند.
جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی
مفهوم فروش در بازاریابی نوین
فروش، درک نیازهای مشتری، ارایه راه حل برای رفع این نیازها و کسب توافق با مشتری
جهت ایجاد رابطه برد – برد و تکرار آن است.
فروش بازاریابی نیست بلکه بخشی از آن و در واقع نتیجه و ثمره بازاریابی است.
وظایف بازاریابی
تعیین مشتریان بالقوه و شناسائی نیازها و خواسته ها ی آنها
تعیین بازارهای هدف
طراحی محصول
قیمت گذاری مناسب
توزیع کالا و خدمت در زمان و مکان مناسب
ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
نیل به اهداف سازمانی) سود وغیره(
ایجاد تفکر مشتری مداردر کارکنان درون سازمان
جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی
بازاریابی هدفمند
فرآیند مدیریت بازار
پژوهش تحقیقات بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
جا یگاه یابی در بازار
آمیزه بازاریابی
اجرا ی برنامه
پایش یا کنترل
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.