جزوه نقش ورزش، تغذیه و بهداشت در سلامت فردی

جزوه نقش ورزش، تغذیه و بهداشت در سلامت فردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,800 تومان٪32 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه کارگاه نقش ورزش، تغذیه و بهداشت در سلامت فردی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه نقش ورزش، تغذیه و بهداشت در سلامت فردی:

مقدمه

امروزه شما مستحضر هستید با توجه به پیشرفت های علوم و فناوری هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و اقتصادی انسان بوجود بیاورد. از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیر گذارند و از نقش ویژه ای برخوردارند به دلیل گذار از اپیدمیولوژی یعنی جایگزینی بیماری های غیر واگیر دار به جای بیماری های واگیر دار و به دلیل کنترل عوامل بیولوژیک از یک طرف
و نقش رفتارهای ناهنجار بهداشتی و سبک زندگی و شیوه های تغذیه در افزایش بیماری ها و از طرف دیگر لزوم تغییر نگرش در مراقبت و بهداشت با هدف حفظ و ارتقا سلامتی ضروری است. با توجه به این موارد نقش بی تحرکی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شیوع بیماری ها و بروز مرگ حائز اهمیت است. حتی از نظر تقویت سیستم ایمنی بدن در شرایطی که بیماری کوید ۹۱ بر جامعه بشری و جامعه ایران حاکم است ورزش می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه محافظت در برابر کوید ۹۱ شود.

با توجه به این که فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تاثیر مهمی در پیش گیری از بروز بیماری ها، عوارض آن ها و در نهایت مرگ و میر ناشی از آن ها داشته باشد، بررسی متون و مقالات علمی در مورد ارتباط بیماری ها و فعالیت فیزیکی گویای این مطلب است که ورزش روی دارای تاثیرات مفیدی در زمینه پیش گیری از بیماری های مزمن و غیرواگیر است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.