خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم فرانسیس دی کی چینگ

خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم فرانسیس دی کی چینگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم فرانسیس دی کی چینگ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین و باکیفیت ترین خلاصه کتاب فرم ، فضا و نظم در معماری فرانسیس دی کی چینگ ترجمه دکتر علیرضا تغابنی و سیده صدیقه قویدل می باشد که با فرمت پی دی اف در ۲۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم فرانسیس

نوشته فرانسیس دی‌ کی‌ چینگ

ترجمه دکتر علیرضا تغابنی و سیده صدیقه قویدل

با فرمت پی دی اف در ۲۶ صفحه

کتاب معماری فرم فضا و نظم نوشته فرانسیس دی‌کی‌چینگ

بنیادی‌ترین کتاب رشته معماری است که در کتابخانه هر دانشجوی معماری جایگاهی ویژه دارد.کتابی که از ابتدای راه تحصیل تا انتهای آن همراه همیشگی دانشجویان معماری در کلیه گرایش‌ها است.

دانلود جزوه و خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم

پی نویس ها هرکجا که نیاز باشد برای درک بهتر مطالب به کمک معماران می‌آید و ترجمه روان که توسط یکی از اساتید برتر معماری انجام گرفته خوانش مطالب را برای معماران راحت‌تر می‌کند. این کتاب مناسب تمامی دانشجویان معماری در هر گرایشی است.

خلاصه جامع کتاب معماری فرم ، فضا و نظم با کیفیت عالی

کتاب فرم فضا و نظم یکی از کتاب های پایه ای رشته معماری می باشد که توسط فرانسیس دی کی چینگ به رشته تحریر در آمده است. در حال حاضر چندین ترجمه از این کتاب توسط اساتید معماری، در بازار موجود می باشد.در این بخش ما خلاصه گسترده ای از این کتاب با ترجمه دکتر علیرضا تغابنی و سیده صدیقه قویدل را برای دانلود آماده نموده ایم.آن دسته از عزیزانی که به این کتاب نیاز دارند اما امکان خرید آن را ندارند، از این طریق میتوانند مروری بر این کتاب فوق العاده جذاب داشته باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.