خلاصه سه فصل اول کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی دکتر هاشم فردانش

خلاصه سه فصل اول کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی دکتر هاشم فردانش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
64mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 7,500 تومان٪91 تخفیف

خلاصه سه فصل اول کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی دکتر هاشم فردانش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه سه فصل اول کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی دکتر هاشم فردانش بصورت اسکن و هایلایت قسمتهای مهم کتاب می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست و عناوین خلاصه کتاب راهبردها و فنون طراحی آموزشی:

واحد ۱: تجزیه و تحلیل نیازها

مرحله ۱: تجزیه و تحلیل مشکل

مرحله ۲: تجزیه و تحلیل حیطه‌ها (شغلها یا موضوعهای محتوایی)

واحد ۲: انتخاب و مرتب کردن محتوا

مرحله ۳: تجزیه و تحلیل هر کار و مرتب کردن اجزای اصلی آن

مرحله ۴: تجزیه و تحلیل و مرتب کردن محتوای تقویتی

واحد ۳: تهیه درسها

نگاهی مختصر بر کتاب:

این کتاب در برگیرنده مفاهیم فنون طراحی آموزشی است برای دانشجویان رشته‌های علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان یکی از منابع درسهای «اصول طراحی پیامهای آموزشی» و «اصول طراحی نظامهای آموزشی» ترجمه شده است.

کتاب حاضر نتیجه تازه ترین کوشش سه نفر از صاحبنظران طراحی آموزشی است که به حق می توان آن را جمع بندی تمام روش ها و فنون طراحی نظام های آموزشی تا این زمان دانست. طراحی نظام های آموزشی از حدود سال های ۱۹۶۰ که نگرش سیستمی پا به عرصه علوم تربیتی و به خصوص تکنولوژی آموزش نهاد، به منزله تخصصی بسیار تعیین کننده در موفقیت برنامه های آموزشی شناخته شده است و روز به روز بر اهمیت آن در بهبود بخشیدن به کارایی نظام های آموزشی افزوده می شود.

توسعه نظامهای آموزشی به مفهوم سنتی آن مشتمل بر مجموعه ای از فعالیتهای منظم است که برای تهیه نظامهای آموزشی انجام می شود. شکل استاندارد این کار الگوی روشهای ضمن خدمت برای توسعه نظامهای آموزشی است که توسط رابرت برانسون در دانشگاه ایالتی فلوریدا در سال ۱۹۷۵ تهیه شده است. اگرچه الگوهای ISD متعددند، ولی تشابهات آنها از تفاوتهایشان بسیار بیشتر است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.