خلاصه فصل ۲ کتاب فنون پیشرفته در مشاوره و روان درمانی کریستین کنت

خلاصه فصل ۲ کتاب فنون پیشرفته در مشاوره و روان درمانی کریستین کنت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
550kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه فصل ۲ کتاب فنون پیشرفته در مشاوره و روان درمانی کریستین کنت مترجم : عباس سامی ، علی محمد نظری با فرمت pdf در ۱۱ صفحه می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

درباره کتاب فنون پیشرفته در مشاوره و روان درمانی

این کتاب در مورد ماهیت تعاملات انسانی است. در این کتاب بطور پی در پی روایتی در پی روایتی دیگر بیان می شود؛ روایت هایی از افسانه ها و اسطوره­های سراسر جهان، داستان های کوتاه، داستان های ژرف، داستان های شاد، داستان های امیدوارانه، شرح­حال­های بالینی زندگی واقعی افراد که بازتاب صحنه به صحنه اتفاقاتی است که در جلسات مشاوره و رواندرمانی در پشت درهای بسته رخ می دهد. اکثر ایده هایی که در این کتاب بیان شده حاصل تجربیات حرفه­ای بنده شامل گذراندن بیش از یازده هزار ساعت کار مشاوره ای با افراد، زوج ها، خانواده ها و کودکان، و هزاران ساعت کار نظارت، سرپرستی و تربیت مشاوران و درمانگران می باشد.

خلاصه فصل ۲ کتاب فنون پیشرفته در مشاوره و روان درمانی کریستین کنت

امید است که این کتاب مجموعه مباحث کاربردی و منحصر به فردی را ارائه کند و به افزایش هر چه بیشتر دانش مشاوران و روان­درمانگران منجر شود. من در خلال سال های متمادی فعالیت حرفه ای خود به عنوان مشاور، مربی و سرپرست مشاوره­ای همواره سعی کرده­ام به رشد و توسعه آنچه که گمان می­کردم ایده های مهیجی درباره تعاملات انسانی و چگونگی کمک به افراد در جهت ایجاد تغییر در زندگی­شان می دهد بپردازم، ایده هایی که تا این زمان هنوز در رشته ما مطرح نشده است.

آنچه که این کتاب را از سایر کتاب های فنون مشاوره ای متمایز می سازد این است که خوانندگان خطاهای پنجگانه ارتباطی در مشاوره و روان درمانی، مفهومی که خود ابداع کرده و بسط داده­ام را فراخواهند گرفت. همچنین به واسطه این کتاب می­توانند با نحوه خود تحلیلی به ارزیابی وسیع فرآیندهای انتقال متقابل بپردازند؛ همچنین نگرش همدلانه، الگوی سیستمی درک همدلانه ای که اساس بسیاری از روابط صمیمانه است و شیوه های چهارگانه والدینی، رویکردی عملی و کوتاه مدت برای آموزش مهارت های بنیادی به والدین و ابزاری که مشاوران و روان درمانگران می توانند از آن برای کمک به اکثر مراجعان استفاده کنند، نیز آشنا شوند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.