خلاصه کتاب بازآفرینی استراتژی کامینگز

خلاصه کتاب بازآفرینی استراتژی کامینگز
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل جامع ترین و بهترین خلاصه کتاب بازآفرینی استراتژی ، نقد و بررسی نظریه‌های سازمان و مدیریت اثر استیون‌ کامینگز، سهراب خلیلی‌ شورینی می باشد که در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب بازآفرینی استراتژی ، نقد و بررسی نظریه‌های سازمان و مدیریت اثر استیون‌ کامینگز

خلاصه کتاب بازآفرینی استراتژی که در اینجا ارائه شده، خلاصه ای ۴۱ صفحه ای است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن به عنوان جزوه کتاب بازآفرینی استراتژی استفاده کرد. این خلاصه، خلاصه ای با کیفیت و عالی است که می تواند منبعی برای امتحان ها، کارهای کلاسی و پروژه ای شما دانشجویان عزیز باشد. متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

کتاب کامینگز کتاب بسیار جالبی است و پیشنهاد می شود که به عنوان یک کتاب درسی برای همه دانش جویان مدیریت جدی گرفته شود. بازآفرینی استراتژی استفان کامینگز در حال حاضر بهترین کتاب در زمینه استراتژی می باشد. این کتاب به تشویق دانشجویان برای چالش کشیدن فرضیات موجود و و تفکرخلاقانه در مورد استراتژی و مدیریت می پردازد. این کتاب نه تنها می گوید که ما از کجا آمده ایم، بلکه مهمتر از آن، می گوید به کجا می توانیم برویم. این کتاب با دیدگاهی پست مدرن به انتقاد از رویکرد مدرن به مدیریت و استراتژی پرداخته است و می تواند در زمره آثاری که ذیل عنوان مکتب مطالعات انتقادی مدیریت شناخته می شوند، طبقه بندی گردد…..

فهرست مطالب

فصل اول:

شالوده شکنی تاریخ، بازآفرینی استراتژی

بخش اول: شالوده شکنی مدیریت

فصل دوم:

پیش مدرنیسم، مدرنیسم و پست مدرنیسم

فصل سوم:

ساختار زدائی تاریخ مدیریت

فصل چهارم:

محدودیت های تاریخی مدیریت

بخش دوم: بازآفرینی استراتژی

فصل پنجم:

مفهوم سازی مجدد اخلاق کسب و کار

فصل ششم:

بازاندیشی استراتژی

فصل هفتم:

بازسازی تغییر

بخش سوم: کیس ها و منابع بیشتر

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.