خلاصه کتاب تاریخ اسلام علی اکبر فیاض

خلاصه کتاب تاریخ اسلام علی اکبر فیاض
نوع فایل
pdf
حجم فایل
736kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

خلاصه کتاب تاریخ اسلام علی اکبر فیاض

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب تاریخ اسلام علی اکبر فیاض شامل بخش دوم از پیامبر در مکه تا خلافت عثمان با فرمت پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاهی مختصر بر کتاب:

کتاب تاریخ اسلام، نوشته مرحوم دکتر علی اکبر فیاض (متوفی ۱۳۵۰ ش) از اولین آثاری است که در زبان فارسی و به سبکی نو در زمینه تاریخ اسلام تدوین گردیده و درحجمی اندک، دوره ای نسبتاً طولانی از صدر اسلام تا پایان دولت عباسیان را دربرمی گیرد.

این کتاب به رغم داشتن ویژگی های مثبت که ناشر در مقدمه کتاب به آن اشاره کرده است، در فصول مربوط به دوران نبی اکرم (ص) و خلفای راشدین حاوی مطالب انتقاد برانگیزی است که در این مقاله، مواردی از آن ها از جهات مختلف تاریخی، کلامی و نگارشی مورد نقد قرار گرفته و هریک به فراخور موضوع و ذیل دسته بندی های مربوطه ارائه می گردد.
ارائه چهره ای ناروادار و بی تساهل از پیامبر (ص) و مسلمانان صدر اسلام و نقل کثیری از این گونه روایات در کتاب مذکور که باعث برداشت های غلط از شخصیت و سیرۀ رسول اکرم (ص) می گردد، سبب اصلی در ساماندهی این مقاله بوده است. به همین لحاظ، مقاله حاضر با نقد یکی از این روایات که به زعم راقم این سطور «خشن ترین روایت» موجود در این کتاب درباره پیامبر (ص) و اصحابش می باشد، آغاز شده است…

خلاصه کتاب تاریخ اسلام علی اکبر فیاض

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.