خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست جدید

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 10,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان ویراست جدید می باشد که با فرمت pdf در ۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست جدید

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت بر اساس کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان نوشته است. به قلمرو چندوجهی پویایی خانواده و روندهای جمعیتی می پردازد و اهمیت آنها را در درک جامعه و هدایت سیاست های اجتماعی روشن می کند. ما ابعاد مختلف مطالعات خانواده و جمعیت را بررسی می‌ کنیم و بینش‌ ها و مشاهداتی را برای افزایش درک شما ارائه می‌ کنیم.

کتاب دانش خانواده و جمعیت به قلم جمعی از نویسندگان دانشگاه معارف اسلامی و با هدف آگاهی بخشی به دانشجویان در زمینه هایی چون آشنایی با مبانی بنیادی و اصولی خانواده، مهارت های تشکیل خانواده، تعالی و تحکیم این نهاد ارزشمند، تسهیل ازدواج جوانان و همچنین بررسی مسائل جمعیت و مشکلات پیرامون آن نگاشته شده است. “دانش خانواده و جمعیت” که به عنوان دو واحدی درسی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز رسیده، شامل مجموعه ای از دانش های مهارتی، رفتاری و شناختی است که می تواند مسیر جوانان را قبل و بعد از تشکیل خانواده شفاف تر و هموار تر نماید.

همواره دانشجویان تمایل دارند تا به جای مطالعه کتاب دانش خانواده و جمعیت که صفحات ان نیز نسبتا زیاد می‌ باشد خلاصه ای از این کتاب را مطالعه نمایند تا وقت کم تری از ان ها گرفته شوند.

این فایل، خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست جدید جمعی از نویسندگان می باشد که از کتابی که به تازگی در طرح تحول دروس معارف اسلامی منتشر گردیده است تهیه شده است. این فایل برای درس دانش خانواده و جمعیت که یکی از دروس عمومی دانشگاه است جهت مرور، تثبیت و آزمون درس گردآوری شده است…

فهرست مطالب خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان:

بخش اول:

پیش از ازدواج

بخش دوم:

تشکیل خانواده

بخش سوم:

تحکیم خانواده

بخش چهارم:

فرزندآوری

بخش پنجم:

جمعیت

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.