دانلود جزوه ارتباط موثر با قابلیت سرچ و جستجو

دانلود جزوه ارتباط موثر با قابلیت سرچ و جستجو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
260kb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانلود جزوه ارتباط موثر با قابلیت سرچ و جستجو

کاربران گرامی محتوای این فایل ، جزوه ارتباط موثر می باشد که با قابلیت سرچ و جستجو با فرمت پی دی اف در ۳۵ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست موضوعات:

ارتباط موثر
خود آگاهی
قضاوت
کنترل هیجانات منفی
زبان بدن
جرات مندی
نه گفتن
مذاکره
حل اختلاف

دانلود جزوه ارتباط موثر با قابلیت سرچ و جستجو

مقدمه

مهارتهای زندگی مجموعه ای از مهارتها و شایستگی های فردی و گروهی است که افراد را برای زیستن در این هزاره توانمند می سازد. همزمان با یادگیری ، تسلط و استقرار در این مهارتها فرد علاوه بر رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی فردی و اجتماعیبه ایفای نقش در زندگی خود می پردازد و با مسئولیت پذیری و پاسخگویی مناسب به نیازهای فردی و اجتماعی زتدگی انسان امروز، الگوی متفاوتی از زندگی یک انسان آگاه، آزاد ، مسئولیت پذیر و تجربه گرا را به نمایش می گذارد.

در میان مهارتهای زندگی مهارت برقراری ارتباط موثر یکی از ابتدایی ترین پایه های یک زندگی اجتماعی سالم ، کم تنش و موفق است. برای تسلط بر ارتباط موثر لازم است فرد درگیر تجاربی خاص شده و ضمن تغییر در دانش و نگرش، تصمیم به تغییراتی در عملکرد خود بگیرد.

لذا جزوه حاضر فقط به عنوان خلاصه ای از مطالب ارائه شده در کارگاه های ارتباط موثر برای
یادآوری های بعدی تهیه شده و به هیچ وجه یک متن آموزشی کامل نیست.

در ابتدا ارتباط مو ثر و مباحث مرتبط با آن مطرح می شود. در پی آن مهارت خود آگاهی به عنوان یکی از مهارتهای لازم برای برقراری ارتبا ط موثر مورد بررسی قرار می گیرد و مبحث قضاوت نیز به عنوان یکی از پایه های این دو مهارت مطرح می شود. در ادامه زبان بدن، و مهارت نه گفتن و جرات مندی نیز بررسی می شوند. در انتها مهارت حل اختلاف و کار در گروه نیز به عنوان تکمیل کننده بحث ارتباطات در سازمانها ارائه می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.