دانلود جزوه حقوق بین الملل عمومی ۲ ضیایی بیگدلی

دانلود جزوه حقوق بین الملل عمومی ۲ ضیایی بیگدلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
16mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین دانلود جزوه حقوق بین الملل عمومی ۲ محمد رضا ضیایی بیگدلی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۴ صفحه به صورت تایپ شده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

کتاب حقوق بین الملل عمومی نوشته دکتر ضیائی بیگدلی مجموعه مطالب مهم و اساسی حقوق بین الملل عمومی مناسب برای دانشجویان کارشناسی حقوق و علوم سیاسی در درس حقوق بین الملل عمومی می‌باشد.

حقوق بین الملل عمومی دکتر ضیایی بیگدلی علاوه بر سطح کارشناسی حقوقی میتواند برای محققان و دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری حقوق بین الملل و کاربران و علاقه مندان به مطالعات مربوط به حقوق بین الملل نیز مفید می‌باشد.

دانلود جزوه حقوق بین الملل عمومی ۲ ضیایی بیگدلی

حقوق دریاها یا حقوق بین الملل دریاها، یکی از شعبات نوین حقوق بین الملل و مجموعه مقرراتی است که کشورها باید آنها را در روابط بین المللی خود در مناطق مختلف دریایی رعایت کنند.

-حقوق دریاها، با حقوق دریایی یکی نیست.

-حقوق دریایی به عنوان یکی از شاخه های حقوق خصوصی داخلی (بویژه حقوق بازرگانی)، مجموعه قوانین و مقرراتی است که بر روابط اشخاص و کشورها در دریا و موضوعات مربوط به دریا ناظر و حاکم است.

-اثر مهم هوگو گروسیوس با عنوان (دریای آزاد) در سال ۱۶۰۹ منتشر شد، به منظور اثبات و تأیید ادعاهای کمپانی هلندی هند شرقی تهیه شده بود.

-کتاب دریای بسته، اثر سلدن است.

-آزادی دریانوردی در کلیه دریاها، به استثنای دریای سرزمینی -چه در زمان جنگ  چه در زمان صلح- برای اولین بار در اعلامیه چهارده ماده ای ویلسن رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا پیشنهاد گردید.

-شاید بتوان رویه های دیوان بین المللی دادگستری و دیوان بین المللی حقوق دریاها را مهمترین منبع حقوق دریاها تلقی نمود.

-اساس کار اولین کنفرانس ملل متحد، در زمینه حقوق دریاها بود.

-از دید حقوقی، آبهای داخلی به آبهایی اطلاق می شود که میان ساحل یک کشور و خط مبدا دریای سرزمینی واقع شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.