دانلود جزوه خواص بیوفیزیک مواد غذایی ویرایش جدید

دانلود جزوه خواص بیوفیزیک مواد غذایی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 7,000 تومان٪29 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه خواص بیوفیزیک مواد غذایی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در  ۱۶۰ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه خواص بیوفیزیک مواد غذایی ویرایش جدید:

افزایش روزافزون اهمیت اقتصادی مواد غذایی و نیز پیچیده تر شدن تکنولوژی مدرن برای تولید، جابجایی، نگهداری، فرآیند، حفظ، ارزیابی کیفی، توزیع، بازاریابی و مصرف این مواد، شناخت بهتر خواص فیزیکی مواد را می طلبد. از مزرعه تا مصرف، مواد غذایی تحت تاُثیر فرآیندهای مختلف مکانیکی، حرارتی، الکتریکی، نوری و حتی صوتی و تجهیزات آنها قرار می گیرند.

تکنولوژی پیشرفته باعث شده است که جابجایی و یا فرآیند مواد غذایی با عملیات مکانیکی، حرارتی، اپتیکی و نیز صوتی انجام شود. با این وجود هنوز همه ویژگیهای پایه ای فیزیکی و خواص این مواد بطور کامل شناخته شده نیست. گرمای ویژه، هدایت الکتریکی، ثابت دی الکتریک، خواص
نوری و مقاومت در برابر فشردگی، فشار و برش، ضریب سایش و…. برخی از این خواص می باشند. محصوالت کشاورزی معموالًجهت آماده شدن به عنوان ماده غذایی تحت تاُثیر یک یا چند فرآیند قرار می گیرند. خواه فرآیندهای ساده ای مثل تمیز کردن، جدا کردن، شستشو، انتقال و جابجایی و توزین، خواه فرآیندهای تکمیلی و یا تبدیلی که به نوعی ویژگیهای محصول را دستخوش تغییرات می نماید. بنابراین شناخت این خواص و چگونکی حفظ و یا تغییر آنها در جهت اهداف مورد نظر فرآیند می تواند در حفظ کمی و کیفی محصول تاُثیر کلیدی داشته باشد.
محصوالت کشاورزی و غذایی موادی زنده هستند که مستمراً در حال تغییر شکل، اندازه و بافت می باشند و به طور کلی به رطوبت، درجه حرارت، اکسیژن و…. حساس هستند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.