دانلود خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده

دانلود خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان٪35 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود باکیفیت ترین خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده ، دکتر بهار تیمورپور می باشد که با فرمت pdf در ۲۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

درباره کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا:

کتاب «تحقیقات بازاریابی اثر مالهوترا» یکی از معتبرترین منابع علمی و عملی در زمینه تحقیقات بازار است که به دانشجویان، پژوهشگران و مدیران بازاریابی کمک می‌کند تا با روش‌ها و ابزارهای دقیق تحقیق بازاریابی آشنا شوند و داده‌های بازار را به درستی تحلیل کنند. این کتاب با زبان ساده و مثال‌های واقعی، راهنمای کاملی برای طراحی پرسشنامه، جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل آماری ارائه می‌دهد.

با مطالعه این کتاب:

  • با فرآیند کامل تحقیقات بازاریابی آشنا می‌شوید.

  • روش‌های نوین گردآوری و تحلیل داده‌ها را می‌آموزید.

  • توانایی تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌های دقیق بازار را کسب می‌کنید.

آیا می‌خواهید تصمیمات بازاریابی‌تان را مبتنی بر داده‌های واقعی و دقیق بگیرید؟
این کتاب کلید موفقیت شما در تحقیقات بازار است.

تحقیقات بازاریابی دیگر کار سخت و پیچیده‌ای نیست؛
با این کتاب، گام به گام یاد بگیرید چگونه بازار را بشناسید.

از طراحی پرسشنامه تا تحلیل آماری؛
همه نکات کاربردی در یک کتاب جامع!

اگر می‌خواهید استراتژی‌های بازاریابی‌تان اثربخش باشد، ابتدا باید بازار را به‌درستی بشناسید.

کلید موفقیت در بازار، داده‌های درست و تحلیل علمی است؛ آیا آماده‌اید این کلید را در دست بگیرید؟

فهرست مطالب دانلود خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده: 

مقدمه ای بر تحقیقات بازار

طبقه بندی تحقیق در بازار

فرآیند تحقیق در بازار

تعریف مسأله در تحقیقات بازار

فرآیند تعریف مسأله

رویکرد به مسأله

طرح تحقیق

طبقه بندی تحقیقات

تحقیقات اکتشافی:/ داده های قبلی / تحقیقات کیفی

تکنیک ها در مصاحبه عمقی

تحقیق توصیفی

مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز

تکنیکهای مقیاس بندی

نمونه گیری: طراحی و رویه ها

نمونه گیری: ملاحظات آماری

آماده سازی داده ها

توزیع فراوانی، جدول های توافقی وآزمون فرضیه ها

تهیه وارائه گزارش

فرآیند تهیه گزارش

بازاریابی بین المللی

دلایل توسعه ی بازاریابی بین المللی

محیط بازاریابی بین المللی

توسعه ی استراتژی بازاریابی بین المللی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.