دانلود فایل پاورپوینت اصول و مبانی زنجیره تأمین

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,800 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود فایل پاورپوینت اصول و مبانی زنجیره تأمین می باشد که با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل پاورپوینت اصول و مبانی زنجیره تأمین:

محتوای اسلاید ۶

بازاریابی و فروش: این فعالیت­ها مربوط به تبلغیات، ترویج کالا، فروش، انتخاب شبکه تولید و توزیع و مدیریت روابط درون کانال­های توزیع و قیمت گذاری می­باشد.

خدمات: فعالیت­هایی که مربوط به ارائه خدمات به منظور حفظ یا بالا بردن ارزش محصول مربوط می­شوند، مانند نصب، تعمیر، آموزش، فروش قطعات و اصلاح محصول.

محتوای اسلاید ۱۵

مدل مرجع عملیات زنجیره تأمین (Supply Chain Operation Reference) S. C. O. R:

برنامه ریزی میان مدت:

وظیفه اصلی در فروش میان مدت، پیش بینی فروش بالقوه، برای گروه­های محصول در نواحی مشخص است. در حالی که پیش بینی­ها ورودی اصی برای زمان بندی تولید هستند. محصولات طبق مشخصات تولیدشان (مثل منابع ارجح و زمان­های تغییر) گروه بندی می­شوند. این پیش بینی معمولاً برای مقطع هفتگیف ماهانه تا یکسال و کم تر از یک سال محاسبه می­شود. پیش بینی تأثیرات پیش آمدهای بازاریابی میان مدت، تأثیرات و ارتقاء فروش را در بر می­گیرد. عمدتاً کیفیت پیش بینیف موجودی­های اطمینان لازم برای محصولات نهایی را تعیین می­کند. بنابراین معقول این است که موجودی­های اطمینان را براساس خطای پیش بینی تنظیم کرده که این باید در رویه پیش بینی محاسبه شود.

محتوای اسلاید ۲۱

۴-ساختارهای اصلی لجستیک

الف) ساخت و ارسال برای انبار (MSS) محصولات، تولید شده و به نقاط مختلف توزیع که پراکنده و در نزدیکی مشتری واقع شده اند ارسال می­گردند.

ب) ساخت برای انبار کردن (انبار مرکزی) (MTS) (محصولات نهایی در انتهای فرایند تولید ذخیره می­شوند و از آن جا برای مشتریانی که از نظر جغرافیایی پراکنده اند مستقیماً ارسال می­شود. مثل تولید محصولات لبنی.

ج) مونتاژ براساس سفارش (ATO) اجزای سیستم­ها و زیر مونتاژها در مراکز تولید ذخیره شده و مونتاژ نهایی براساس سفارش مشتری انجام می­گیرد. مثل تولید خودروها، رایانه­ ها

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.