دانلود فایل pdf تحلیل نهادهای ارفاقی

دانلود فایل pdf تحلیل نهادهای ارفاقی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانلود فایل pdf تحلیل نهادهای ارفاقی

کاربران گرامی، محصول مورد نظر دانلود جامع ترین فایل pdf تحلیل نهادهای ارفاقی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل pdf تحلیل نهادهای ارفاقی:

نهاد های ارفاقی یعنی چی؟

ارفاق کردن یعنی تخفیف دادن،به طور مثال تعویق انداختن، کم کردن میزان، بخشیدن چرا ما باید در قانون نهاد های ارفاقی داشته باشیم و به یکسری از محکومین مثلا آزادی مشروط میدهیم، به چه علت ما کوتاه می آییم. مگر نمیگوییم که حتمیت و قاطعیت در مجازات ها جزء اصول مسلم حقوق کیفری است پس چرا از این حرف کوتاه می آییم، چرا از این حرف عدول میکنیم به چه علت؟

*آقایی هست که میگوید من غیرتی شدم، سر زنش را میبرد. آیا ما باید بخاطر شرایط غیرتی شدن کوتاه
بیایم؟
بستگی به شرایط دارد. اگر از جرم طرف اطمینان نداشته باشیم که نمیتوانیم طرف را محکوم کنیم. باید اطمینان داشته باشیم تا بتوانیم طرف را محکوم کنیم  ،مثلا قاضی یک پرونده بگوید شک دارم که این مجرم هست یا خیر. در این صورت باید طرف را تبرئه کند.

اگر آن چیزی که فکر میکردیم هست، نبوده و یک چیز دیگر باشد اعاده دادرسی میشود و تمام میشود و میرود و به نهاد ها نمیرسد. نهاد ها برای کسی است که محکوم شده است و حالا میخواهیم ارفاق کنیم. خیلی از این نهاد ها ریشه در حقوق اسلامی ندارند و ریشه در حقوق اروپایی دارند که وارد قانون ما شده اند در نتیجه این نهاد ها برای عفوت و رافت اسلامی نیست. از بیم تجری جلوگیری میکند.

ما یک مجموعه رشته هایی داریم که به به آنها علوم جنایی میگوییم.
تعریف علوم جنایی: مجموعه رشته های خاص و مستقلی هستند که با یکدیگر در ارتباط اند و به بررسی جرم، مجرم و پدیده مجرمانه میپردازند.
علوم جنایی دسته بندی هایی دارد:
۱ .حقوقی
۲ .تجربی
۳ .بینابین

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.