دانلود پاورپـوینت پروژه پرورش کنجد

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 5,900 تومان٪41 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود پاورپـوینت پروژه پرورش کنجد می باشد که با فرمت ppt در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپـوینت پروژه پرورش کنجد:

معروفیت کنجد در دنیا

از سال ۲۰۱۲، دانه کنجد در بازار جهانی، تقریباً به ۰٫۶۷/lb دلار به فروش می‌رسد. این قیمت نسبتاً بالا، نشان دهنده رکود در سراسر جهان است. اگر چه فروش دانه کنجد در بازار قوی است اما تولید داخلی ایالات متحده در انتظار افزایش آمار خواهد بود.

در جنوب هند، روغن کنجد تقریباً به عنوان ترشی جات و چاشنی استفاده می‌شود. به همین دلیل اغلب با پودر ویژه ادویه‌ای که با آیدیل، دوسا و همچنین برنج مخلوط شده با پودر ادویه (پاروپاپودی) مخلوط می‌کند. تامیل، نادو و آندرا پرادش با غذاهایی که گرم و تند هستند، آن را به عنوان ماده خنثی کردن حرارت استفاده می‌شود
وطن اصلی کنجد هندوستان است که از آنجا به نقاط دیگر دنیا راه یافته است. در ایران نیز مقداری کنجد تولید می ‌شود که بیشتر آن به مصرف تهیه روغن و حلوا ارده می ‌رسد. پایه تولید حلوا ارده ماده‌ای به نام ارده یا کنجد آسیاب ‌شده است.

برای کاشت مناسب می بایست ابتدا یک مکان مناسب انتخاب کرد. کنجد به خوبی با آب‌و‌هوا و مناطق خشک کنار می آید و کم آبی را تحمل می کند. این گیاه نیاز به نور کامل خورشید برای رشد مناسب جهت رشد حداکثری دارد..

´دارد.کنجد یک محصول گرمسیری است، که طی دوره رشد نیاز به گرما دارد و شرایط مرطوب، باران‌های سنگین و خشکی طولانی مدت برای کشت کنجد مناسب نیستند.دمای زیاد یا کم بر رشد این گیاه تاثیر می گذارد و دمای مناسب برای رشد کنجد بین ۲۵ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.