دانلود پاورپوینت بولدوزر در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر دانلود پاورپوینت بولدوزر می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت بولدوزر:

مقدمه

انجام پروژه های صنعت ساخت به خصوص پروژه های بزرگ نظیر سد، راه، سیستمهای انتقال آب، ساختمان و بسیاری دیگر از پروژه های عظیم در عصر حاضر با تحولات بی سابقه ای مواجه بوده است. شناخت انواع روش های مختلف اجرای پروژه و انواع ماشین آلات و تجهیزات مدرن این صنعت و نحوه صحیح انتخاب و استفاده از آنها، می تواند نقش موثری در موفقیت طرح ها پروژه ها داشته باشد . همچنین می توان ادعا کرد قسمت عمده ای از هزینه پروژه ها مربوط به ماشین آلات و تجهیزات می باشد. از این رو یکی از عوامل مهم در انجام موفق طرح ها و پروژه ها نقش ماشین آلات و تجهیزات و به تبع آن نحوه انتخاب و مدیریت صحیح آنها می باشد.

معرفی بولدوزر

بولدوزر، تراکتوری است که بر روی آن تیغه نصب شده است.

تراکتورها به دلیل کاربرد زیاد در عملیات های اجرایی، از مهم ترین ماشین های ساختمانی به شمار می روند. با نصب قطعات مختلف بر روی تراکتور، از این ماشین در عملیات های اجرایی مختلفی استفاده می شود.

بولدوزر، تراکتوری ست که بر روی آن تیغه نصب شده است. این ماشین ها در بیشتر عملیات های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. تیغه مذکور به وسیله یک قاب به بدنه اصلی تراکتور متصل می شود. این تیغه در ابعاد و اشکال متنوع تولید شده و در بولدوزر ها به کار می روند. انتخاب تیغه مناسب بولدوزر، به نوع عملیات اجرایی، مصالح موجود در فضای کار ماشین و مشخصات فنی تراکتور بستگی دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.