دریافت پرسشنامه دانش و نگرش جنسی (SKAS)

دریافت پرسشنامه دانش و نگرش جنسی (SKAS)
نوع فایل
word
حجم فایل
26kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دریافت پرسشنامه دانش و نگرش جنسی (SKAS)

کاربران گرامی ، محتوای این فایل پرسشنامه دانش و نگرش جنسی (SKAS) با فرمت ورد در ۲ صفحه می باشد که با بهترین کیفیت توسط تیم وب سایت ما تهیه و تدوین گردیده است.

پرسشنامه دانش و نگرش جنسی (SKAS)

روش پاسخ دهی در این پرسش نامه به صورت مقیاس ۵ درجه ای درجه بندی لیکرت و نمره گذاری مربوط به پاسخها نیز به صورت ۵ امتیاز برای کاملا موافقم، ۴ برای موافقم، ۳ برای تا حدودی موافقم، ۲ برای مخالفم، ۱ برای کاملا مخالفم می باشد. سئوالات ۱۵ و ۱۶ به صورت معکوس نمره گذاری می شود.  در این مقیاس علاوه بر نمره مربوط به مؤلفه ها، یک نمره کل برای هر آزمودنی محاسبه می شود. همچنین دامنه نمرات این پرسشنامه بین حداقل ۲۰ و حداکثر ۱۰۰ در نوسان می باشد؛ که نمرات بالاتر نشان دهنده دانش و نگرش بالاتر جنسی آزمودنی می باشد.

پرسش نامه دا نش و نگر ش جنسی (SKAS)، پرسش نامه دانش و نگر ش جنسی در سال ۱۳۹۳ توسط فرج نیا، حسینیان، شهیدی و صادقی در ایران طی پژوهشی تحت عنوان تهیه و ارزیابی ویژگی های روان سنجی مقیاس عملکرد جنسی زناشویی ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است.  این مقیاس دارای ۲۰ ماده است که در ۲ مولفۀ دانش جنسی و نگر ش جنسی طبقه بندی می شوند.

این پرسش نامه بر اساس پرسش نامه های جهت گیری رابطه جنسی اسنل(۱۹۹۰)، پرسش نامه دانش و نگرش جنسی بشارت(۱۳۸۴)،  پرسش نامه دانش جنسی آن هوپر(۱۹۹۲) و پرسش نامه نگر ش جنسی خوشابی و والایی(۱۳۷۹) ساخته شده است.

💠 نوع فایل: Doc
💠تعداد سوالات : ۲۰
💠نمره گذاری : دارد
💠 روایی و پایایی : دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.